Fandom

Assassin's Creed Wiki

Rafael Joaquín de Ferrer

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

„Pozbyłaś się tych, którzy mogliby mnie wyprzeć. Znalazłaś fragmenty Dysku Proroctwa, oszczędzając mi poszukiwań. (...) Chyba doprawdy mamy wspólne cele.”
―De Ferrer do Aveline o zbieżności ich celów, 1769 r.[src]

Rafael Joaquín de Ferrer (1730-1769) – oficer hiszpański, handlarz niewolników oraz członek zakonu templariuszy. Nadzorował transport niewolników do Meksyku w celu wydobycia artefaktu wytworzonego przez Pierwszą Cywilizację.

Biografia Edytuj

Poszukiwania Edytuj

W 1750 roku realizując dług wobec Reginalda Bricha przybył na Kubę w poszukiwaniu starożytnych artefaktów. Uwiódł wtedy asasynkę Rhonę Dinsmore i ukradł jej korespondencje i starożytne mapy. W 1751 de Ferrer poszukując Puzdra Prekursorów odkrył zaginione miasto majów Chichén Itzá gdzie postanowił prowadzić wykopaliska. W tym celu byli mu potrzebni niewolnicy których przysyłali mu inni templariusze.

Negocjacje z gubernatorem d'Abbadie Edytuj

W 1765 roku de Ferrer wynegocjował umowę z gubernatorem Luizjany, Jean-Jacques Blaise d'Abbadie, który w zamian za utrzymanie posady zgodził się na przekazanie kolonii Templariuszom oraz dostarczania im niewolników. Jednak po spotkaniu z de Ferrerem Aveline de Grandpré zabiła d'Abbadie.

Umowy z Baptiste Edytuj

W roku 1766.r de Ferrer zawarł nową umowę z Baptiste – eks-asasynem, który chciał przejąć władzę nad asasynami podając się za zmarłego mentora François Mackandala. Baptise próbował przejąć kontrolę nad przemytem w Luizjanie, otruć szlachtę w Nowym Orelanie i zmusić mentora asasynów Agaté do wyjścia z ukrycia tak aby mógł go dostarczyć do Ferrera. Plan templariuszy nie powiódł się, ponieważ Aveline de Grandprè zabiła Baptiste.

Śmierć Edytuj

De Ferrer został zamordowany w 1769 w podziemiach Chichén Itzá przez Aveline de Grandprè. Próbował on odebrać jej znalezioną przez nią część Dysku Przodków. Aveline jednak pokonała jego gwardzistów a jemu wbiła ostrze w brzuch i zrzuciła z przepaści.

Więcej w Fandom

Losowa wiki