Fandom

Assassin's Creed Wiki

Puzdro Prekursorów

2702strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Puzdro Prekursorów
  • Fragment Edenu
Puzdro (render) (poprawa) (ACRG).png
Informacje techniczne
  • Typ:
  • Moce:
  • Wskazywanie lokalizacji Świątyń Prekursorów
  • Aktualna lokacja:
  • Rotterdam
Informacje historyczne
  • Okres czasu:
  • Stworzony przez:
  • Data utworzenia:
  • Prehistoria
  • Data zniszczenia:
  • Nie zostało zniszczone
  • Ważni właściciele:

Puzdro PrekursorówFragment Edenu, stworzony przez Pierwszą Cywilizację.

Historia Edytuj

Prehistoria Edytuj

W nieznanym okresie w tej epoce Puzdro zostało stworzone przez Pierwszą Cywilizację i miało służyć tłumaczeniu języka Manuskryptu na ten którym posługiwali się ludzie, oraz wyświetlaniu mapy z dokładnym położeniem świątyń Prekursorów. Można je było aktywować podłączając je do prądu.

Renesans Edytuj

W nieznanych okolicznościach Puzdro to trafiło do Ezia Auditore da Firenze, który w 1524 roku przekazał je młodej asasynceShao Jun. Ta zabrała je do Chin, gdzie Puzdro było przechowywane aż do złotej ery piractwa.

Złota era piractwa Edytuj

w 1718 roku znalazł je pirat Alonzo Batilla z pomocą swojego dawnego kapitana – Oliviera Levasseura. Puzdro dało im ogromną moc, którą wykorzystali przeciwko swojemu wrogowi i flocie marynarki brytyjskiej.

XVIII wiek Edytuj

W 1735 roku Puzdro to na swym okręcie miał przetransportować z Chin do Port-au-Prince nieznany z imienia admirał templariuszy. Jego flota została jednak zatopiona przez Adéwalé, który później odnalazł adresatkę przesyłki – Bastienne Josèphe, i po dłuższej współpracy, w celu wyzwalania Maronów, zdecydował się oddać jej pakunek. Ta jednak stwierdziła, że nie ma go już komu przekazać.

Następnie w nieznanych okolicznościach Puzdro trafiło do Françoisa Mackandala. Za jego pomocą ten odnalazł miejsce położenia świątyni Prekursorów na Haiti i wysłał tam swojego ucznia. Naruszenie przez niego nietykalności miejsca spowodowało trzęsienie ziemi, podczas którego Lawrence Waszyngton ukradł mu zarówno Puzdro, jak i Manuskrypt.

Templariusz przekazał je Samuelowi Smithowi, który wyruszył z nim do Europy, chcąc oddać je do badania najlepszym europejskim naukowcom. W 1754 roku powrócił on z nim od Ameryki, gdzie został zabity przez asasyna Shaya Cormaca, który odebrał mu Puzdro.

W lipcu 1754 roku asasyni przekazali Puzdro i Manuskrypt Benjaminowi Franklinowi, który poddał je działaniu prądu elektrycznego. Dzięki temu asasyni poznali lokalizację kolejnej świątyni.

W 1759 roku Hope Jensen i Liam O'Brien powtórzyli eksperyment Franklina i odkryli trzecią świątynie. Następnie Liam zabrał Puzdro i przekazał je kawalerowi, który wysłał je do Francji.

26 grudnia 1776 roku Puzdro otrzymał Charles Dorian. Jeszcze tego samego dnia został zabity, a artefakt zabrał Shay.

XIX i XX wiek Edytuj

W 1841 roku Puzdro znalazło się w Indiach, gdzie templariusze zamierzali połączyć je z Koh-i-Noorem, by odnaleźć świątynię Prekursorów w Afganistanie. Udaremnił im to Arbaaz Mir, jednak Puzdro nadal było w posiadaniu zakonu.

Z nie wiadomo jakich powodów na początku XX w. Szkatuła znalazła się w rękach rodziny carskiej w Rosji. W 1918 roku asasyn Nikolai Orelov miał je odzyskać. Przy zetknięciu z Pastorałem spowodowało wstąpienie Shao Jun do ciała Anastazji – ostatniej z rodziny carskiej. Po przybyciu do Moskwy Puzdro trafiło do asasynów, jednak po zdobyciu Kremla przez Bolszewików wróciło do templariuszy.

Współczesność Edytuj

Obecnie Puzdro znajduje się w sekretnym magazynie Abstergo Industries w Rotterdamie. W lutym 2014 roku dwaj asasyni Arend Schut i Harlan Cunningham próbowali je wykraść. Przeszkodziła im w tym drużyna Juhani Otso Berga, która mimo poważnych strat w ludziach odzyskała artefakt.

Więcej w Fandom

Losowa wiki