Fandom

Assassin's Creed Wiki

Przemytnicy

2793strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Przemytnicy
  • Gildia, frakcja
Edward w kryjówce przemytników.jpg
  • Edward w kryjówce przemytników

Informacje techniczne
  • Miejsca działania:
  • Cały świat
  • Powiązana z:
  • Religia:
  • Wiele
Informacje historyczne
  • Data założenia:
  • Starożytność
  • Data rozwiązania:
  • Nie zostało rozwiązane
  • Występuje w:
Informacje dodatkowe
  • Znani członkowie:

Przemytnicy – przestępcy, którzy są odpowiedzialni za przemyt nielegalnych rzeczy do różnych krajów.

Assassin's Creed III Edytuj

W Assassin's Creed III przemytnicy występują jedynie w misjach bostońskich pięściarzy. Ratonhnhaké:ton ma pobić ich przywódcę, aby zakwalifikować się do finału w walce pięściami.

Assassin's Creed III: Liberation Edytuj

W Assassin's Creed III: Liberation przemytnicy błąkają się po obszarze Nowego Orleanu i bagien. Pomimo groźnego wyglądu, nie są agresywnie nastawieni. Mogą sprzedać Aveline de Grandpré broń krótką i zegarki.

Assassin's Creed IV: Black Flag Edytuj

W Assassin's Creed IV: Black Flag przemytnicy odgrywają już większą rolę niż w poprzednich częściach. Występują zazwyczaj w swoich kryjówkach, które najczęściej wyglądają jak zwykłe jaskinie. Niektóre jednak znajdują się głęboko pod wodą i jedynym sposobem na dostanie się do nich jest spuszczenie dzwonu nurkowego koło wraku statku. Ogólnie kryjówek przemytników w grze jest około pięciu.

Assassin's Creed: Rogue Edytuj

W Assassin's Creed: Rogue przemytnicy pojawiają się tylko podczas pierwszej misji i są sojusznikami asasynów. Mieli oni spotkać się z kawalerem de la Vérendrye, Liamem i Shayem. Zostali jednak schwytani przez Brytyjczyków, lecz asasyni zdołali ich uwolnić.

Wyglądają tak samo jak członkowie gangów i mają te same jednostki.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki