Fandom

Assassin's Creed Wiki

Prudence

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Prudence ACIII.png

Prudence

Prudence – żona Warrena i matka Huntera. Mieszkanka osady Davenporta w czasie rewolucji amerykańskiej.

Biografia Edytuj

Poznanie Connora Edytuj

Prudence oraz Warren zostali odnalezieni przez Connora, kiedy żołnierze z armii brytyjskiej zaatakowali ich farmę, znajdującą się w Pograniczu. Asasyn uratował im życie, a potem zaproponował im życie w osadzie Davenporta.

Pomoc dla Norrisa Edytuj

Kiedy Norris poznał i pokochał Myriam, poprosił Connora o pomoc w odnalezieniu idealnego prezentu. Jednak asasyn także nie wiedział, co mogą lubić kobiety, więc obaj poszli po radę do Prudence. Ta poleciła im kwiaty, które rosły na pewnym wzgórzu. Jednak Myriam nie była typową kobietą i nie spodobał się jej ten prezent.

Ciąża Edytuj

Warren i Prudence mieli problemy ze spłodzeniem dziecka. Pewnego dnia kobieta wybrała się do lasu po kwiaty, które podobno wspomagały zajście w ciążę, jednak w trakcie wyprawy została ona zaatakowana przez niedźwiedzia. Na szczęście pojawił się Connor i uratował ją przed drapieżnikiem.

Po pewnym czasie parze udało się i Prudence zaszła w ciążę. Bała się o zdrowie swoje i dziecka, więc poprosiła Connora o przyprowadzenie doktora, który by o nich dbał. Kiedy wreszcie Connor załatwił pomoc medyczną, Prudence się uspokoiła.

Narodziny dziecka Edytuj

Kilka miesięcy później Prudence odeszły wody. Zaczęła wołać o pomoc, a wkrótce pojawił się Connor. Prudence nie mogła iść z powodu bólu, więc asasyn musiał sprowadzić Warrena i White'a na skraj lasu, gdzie się znajdowała.

Mężczyźni przybyli na czas. Poród odbył się bez żadnych przeszkód, a doktor stwierdził, że dziecko jest zdrowe. Rodzice długo nie zastanawiali się nad imieniem dla synka i nazwali go Hunter (pol. Myśliwy) na cześć Connora.

Więcej w Fandom

Losowa wiki