Fandom

Assassin's Creed Wiki

Projekt Animi

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pokój Animi ACII.png

Widok na pokój Animi w Assassin's Creed II.

Projekt Szkoleniowy Animi (w skrócie Projekt Animi) – sekret templariuszy, którego inicjatywą było trenowanie pracowników Abstergo Industries, by zdobywali przydatne umiejętności do walki z resztkami asasynów. Do ćwiczeń wykorzystywali urządzenie Animus, które pozwala przeżyć genetyczne wspomnienia przodków.

Assassin's Creed II i Brotherhood Edytuj

Wkrótce po ucieczce Desmonda Milesa, czyli oryginalnego Obiektu 17 Animusa, Warren Vidic przeprowadził program szkolenia w kampusie znajdującym się w Rzymie, gdzie znajdowało się kilkadziesiąt Animi.

Podczas pierwszego etapu programu, pacjenci przeżywali wspomnienia znanych włoskich templariuszy oraz nie-asasynów, którzy żyli podczas okresu renesansu. Wykorzystywali wówczas swoje genetyczne wspomnienia, aby zmierzyć się ze sobą w różnych rodzajach szkolenia wirtualnego.

Assassin's Creed Revelations Edytuj

W drugim etapie projektu, Obiekty zostały przeniesione do ludzi żyjących w epoce Imperium Osmańskiego. Dzięki temu, więcej rodzajów szkolenia zostało udostępnione w różnych miejscach na terenie całego basenu Morza Śródziemnego i Bliskiego Wschodu.

Berg był częścią zespołu, który przechwycił Williama w Kairze, podczas gdy asasyn próbował uzyskać źródło zasilania dla Wielkiej Świątyni z lokalnego muzeum. Do tego samego muzeum przywieźli go z powrotem w celu przesłuchania.

Więcej w Fandom

Losowa wiki