FANDOM

Loonardo.png
Porwanie da Vinciego
  • Gra
Da Vinci.png
Informacje
  • Producent:
  • Wydawca:
  • Ubisoft
  • Silnik graficzny gry:
  • Anvil Engine
  • Premiera w Polsce:
  • 25 marca 2011
  • Premiera w Europie:
  • 8 marca 2011
  • Gatunek:
  • Historyczna, Akcja, Przygodowa
  • Tryby gry:
  • Singleplayer
  • Multiplayer
  • Wymagania wiekowe:
  • PEGI 18.png
  • Platformy:
  • Xbox 360
  • PlayStation 3
  • PC
  • Nośnik:
  • DLC
DVD (tylko na PC)

Porwanie da Vinciego to jeden z dwóch dodatków, które uzupełniają fabułę zawartą w Assassin's Creed: Brotherhood. Drugie DLC to Spisek Kopernika, który nie jest dostępny na PC. Na Xbox 360 można było nabyć DLC Porwanie Da Vinciego za 800 punktów, w PSN Store za £7,99 lub za $9.99. Wersja Ubisoft Exclusive na PC od razu zawierała to DLC.

To DLC zawiera osiem wspomnień i dwie leże należące do templariuszy, jedną nowa lokację do trybu multiplayer, 10 osiągnięć i 4 postacie do trybu multiplayer. Leże te mogą być odblokowane tylko za pomocą specjalnego kodu, który można ściągnąć z strony Ubisoftu.

Zarys fabularny Edytuj

W 1506 roku Ezio powraca do Rzymu. Spotyka tam swojego przyjaciela, Leonardo da Vinciego, który prosi go, by odprowadził do pracowni Salaia, ucznia Leonardo. Salai ma przebywać w La Volpe Addormentata. Gdy Ezio już tam jest, widzi jak uczeń Leonarda gra w kości z Hermetystami. Gdy tylko Salai i Ezio opuścili lokal Hermetyści zaczęli z nimi walczyć. Włoski asasyn musiał odeskortować młodego artystę do domu Leonarda. Na miejscu okazało się, że Leonardo został porwany. Ezio musiał znaleźć 5 obrazów, na których były części mapy, która prowadziła do Świątyni pitagorejskiej. Na otwarciu tej świątyni najbardziej zależało Hermetystom. Po odszyfrowaniu mapy Ezio udał się do świątyni, by uratować Leonardo. Gdy ten został już uratowany, a ówczesny przywódca Hermetystów zginął, Leonardo namówił Ezia na odkrycie tajemnicy tego budynku. Okazało się, że zawierał on wiadomość od Tych, Którzy Byli Przed Nami. Wiadomość ta zawierała jedynie współrzędne geograficzne Wielkiej Świątyni.

Zawartość DLC Edytuj

Wspomnienia Edytuj

Mogą być one rozegrane po przejściu wspomnienia Podwójny agent i wspomnienia Negocjator.

  1. Łut szczęścia
  2. Uciekinier
  3. Memento Mori
  4. Bon voyage
  5. Zaproszenie za pięć dwunasta
  6. Sprawa Ezio Auditore
  7. Kod Leonarda
  8. Świątynia pitagorejska

Leża należące do Templariuszy Edytuj

Multiplayer Edytuj

Lokacja:

Postacie:

Galeria Screenów z rozgrywki DLC Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki