Polowanie – element aktywności pobocznej w Assassin's Creed III, Assassin's Creed III: Liberation i Assassin's Creed IV: Black Flag i Assassin's Creed: Rogue.

Opis Edytuj

Skórowanie bobra (AC3) (by Kubar906).png

Ratonhnhaké:ton skórujący bobra

Polowanie jest czynnością, którą wykonywali asasyni Ratonhnhaké:ton, Aveline de Grandpré i Edward Kenway oraz templariusz Shay Cormac. Po upolowaniu zwierzęcia mogli ściągnąć z niego skórę, bądź wydobyć z niego inne rzeczy, a następnie przetworzyć je, albo sprzedać.

Assassin's Creed III Edytuj

W tej części gry polowanie pojawia się po raz pierwszy. Również tutaj jest najbardziej rozbudowane. Ratonhnhaké:ton może bowiem zastawiać sidła na małe zwierzęta, rzucać przynętę, aż w końcu zaatakować cel z ukrycia i zebrać swój łup. Polowanie było dostępne tylko na terenie Domostwa Davenporta i pogranicza, w czternastu obszarach łowieckich:

Ratonhnhaké:ton mógł na nich upolować następujące zwierzęta:

Warto zaznaczyć, że w Assassin's Creed III na trofeum, jakie dostanie Ratonhnhaké:ton po zabiciu zwierzyny, ma wpływ sposób, w jaki ją upolował. Jeśli ofiara padnie od strzału z łuku, miny, strzałki z liną, muszkietu, bądź pistoletu skałkowego, jakość łupów drastycznie spada. Jeżeli natomiast użyje ukrytego ostrza, może zebrać trofea w nienaruszonym stanie.

Assassin's Creed III: Liberation Edytuj

Asasynka Aveline de Grandpré może w tej części polować na aligatory, za pomocą skomplikowanej kombinacji ciosów. Nagrodą za pokonanie aligatora jest swobodny dostęp do jego jaja. W tej części pojawiają się również rysie, które rzucą się na Aveline jeśli ta podejdzie za blisko. Asasynka może je zabić za pomocą kombinacji ciosów lecz nie pozyska z nich żadnego trofeum.

Assassin's Creed IV: Black Flag Edytuj

Edward Kenway zabierający się do skórowania krokodyla (AC4BF) (by Kubar906).png

Edward Kenway zabierający się do skórowania krokodyla

W tej odsłonie serii Edward Kenway mógł polować zarówno na zwierzęta lądowe, jak i morskie. Poniżej zestawiono listę zwierząt, na które mógł zapolować:

W Assassin's Creed IV: Black Flag sposób zabicia zwierzęcia lądowego nie ma znaczenia – Edward zawsze otrzymuje pełny łup. Na zwierzęta morskie może on polować wyłącznie z harpunem.

Assassin's Creed: Rogue Edytuj

System polowania nie zmienił się tutaj względem poprzedniej części. Nowością w serii są misje, podczas których templariusz Shay Cormac musi upolować daną liczbę zwierząt w zadanym limicie czasu. Poniżej zestawiono listę zwierząt, na które mógł on zapolować:

Więcej z Fandomu