FANDOM

Piraci – bandyci, używający okrętów w celu rabunkowym. Atakują zwykle inne statki, ale mogą również napadać cele nabrzeżne. Piractwo sięga czasów starożytnych, jednak najbardziej rozwinęło się w latach 1701-1722 (tzw. Złota era piractwa). Do najsławniejszych i najokrutniejszych piratów zaliczają się m.in.: Edwarda Thatcha, Williama Kidda, Charlesa Vane'a i Benjamina Hornigolda.

Struktura Edytuj

Na czele pirackiego okrętu stoi kapitan (podobnie jak na innych łodziach), jego zastępcą i prawą ręką jest kwatermistrz. Bezpośredni pod kwatermistrzem w hierarchii stoją matowie. Reszta załogi obsługuje działa i statek. Najniższą "rangą" na okręcie jest majtek i chłopiec okrętowy.

Amnestia Edytuj

Amnestia królewska była dokumentem wydanym przez króla Anglii w 1718 roku. Pozwalała piratom zachować życie w zamian za porzucenie piractwa i życia zgodnie z prawem. Większość piratów nie skorzystała z amnestii. Jednym z nielicznych, którzy jednak to zrobili, był Ben Hornigold, który wyjawił Anglikom poszczególnie miejsca przebywania piratów. To przyśpieszyło złapanie takich bandytów jak Czarnobrody, Vane i Roberts.

Znani piraci Edytuj

Piraci, którymi mamy przyjemność grać Edytuj

Załoga Alonzo Batilli Edytuj

Kobiety-piraci Edytuj

Piraci wyszkoleni przez asasynów Edytuj

Reszta Edytuj

Pirackie bandery Edytuj