Fandom

Assassin's Creed Wiki

Pedro Llorente

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pedro Llorente (nieznane – 1492) – hiszpański inkwizytor.

Biografia Edytuj

Śmierć Pedra Llorente.jpg

Śmierć Pedro

Pedro pracował z Tomásem de Torquemada aby zabić ludzi, których nazwiska zostały podane im przez Rodrigo Borgię, jednego z trzech kandydatów na stanowisko papieża. Następnie dwójka stwierdziła, że ci ludzie byli heretykami i zasłużyli na śmierć z tego powodu.

W 1491 asasyni Ezio Auditore da Firenze i Raphael Sánchez odwiedzili Saragossę, gdzie Pedro miał stacjonować. Ezio szukał go z zamiarem zabójstwa i był świadkiem rozmowy między Llorente i Torquemadą, która objawiła Ezio, dlaczego mężczyźni prowadzili Inkwizycję.

Dwaj inkwizytorzy następnie nadzorowali egzekucję asasyna, po którym Torquemada odszedł. Potem Ezio znalazł Pedra i zapytał go o templariuszy, o których człowiek nic nie wiedział. Potem Ezio zamordował człowieka za to, że był nieświadomym sprzymierzeńcem templariuszy i był częściowo odpowiedzialny za śmierć jednego z jego asasynów.

Ostatnie słowa Edytuj

  • Pedro: Co to jest? Nie wolno ci się tutaj zjawiać!
  • Ezio: Wybacz najście, ale powiedziano mi, że może wiesz jak skontaktować się z templariuszami.
  • Pedro: Templariusze? Chyba żartujesz, młody człowieku. Templariusze byli zhańbieni i rozwiązani dwa wieki temu. Pogłoski o ich kontynuowanej działalności są tak wiarygodne, jak bajki...
  • Ezio: To wstyd, Pedro ... Jeżeli nie istnieją to nie mogą cię uratować...

Ezio zabija Pedro ukrytym ostrzem.

Więcej w Fandom

Losowa wiki