Fandom

Assassin's Creed Wiki

Palazzo Ducale di Venezia

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Palazzo Ducale di Venezia
  • Miejsce
Palazzo Ducale.jpg
  • Grafika przedstawiająca Pałac Dożów w Bazie Danych Animusa 2.0.
Informacje polityczne
  • Suwerenny stan:
  • Rządzący:
Informacje historyczne
  • Data założenia:
  • 1424 rok naszej ery

Informacje dodatkowe
  • Cele do zabójstwa:

Palazzo Ducale di Venezia (pol. Pałac dożów Wenecji) – ogromny pałac znajdujący się w Wenecji, na terenie dzielnicy San Marco połączony ścianą z Basilica di San Marco.

Historia Edytuj

Pomysł Edytuj

Pałac ten był konstruowany w latach 1309-1424 roku naszej ery, w gotyckim stylu jako rezydencja obecnego doży Wenecji, lub raczej jego więzienia, gdyż nie mógł go prawie opuścić po objęciu stanowiska.

Zamach na dożę Edytuj

W 1485 roku, templariusze zaczęli spiskować przeciwko doży Wenecji, Giovanniego Mocenigo. Zamach na jego życie miał przeprowadzić jego doradca, Carlo Grimaldi, poprzez dosypanie mu trucizny do napoju. Asasyn Ezio Auditore da Firenze przedostał się do środka pałacu za pomocą machiny latającej Leonarda i próbował powstrzymać zamach. Niestety doża zdążył już wypić truciznę. Asasyn zaczął gonić uciekającego zamachowca, a potem go zabił.

Przez to, iż asasyn zaczął działać w Wenecji, kolejny doża nie opuszczał w ogóle pałacu. Zrobił on jednak wyjątek na noc karnawału, kiedy organizował ekskluzywne przyjęcie, na które przedostał się asasyn i zabił tego dożę.

Ciekawostki Edytuj

  • Palazzo Ducale di Venezia został stworzony tak, by nie dało się do niego wejść innym sposobem, niż za pomocą machiny latającej, lecz można to zrobić także za pomocą błędów gry.

Więcej w Fandom

Losowa wiki