Fandom

Assassin's Creed Wiki

Palazzo Auditore

2790stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Palazzo Auditore
  • Miejsce
Palazzo Auditore 1 v.png
Informacje polityczne
  • Suwerenny stan:
  • Rządzący:
  • Frakcje:
Informacje historyczne
  • Założone przez:
  • Data założenia:
  • około 1473 roku
  • Data opuszczenia:
  • 1476 rok

Palazzo Auditore (pol. Pałac Auditore) – lokacja w Assassin's Creed II. Jest to rezydencja rodziny Auditore we Florencji.

Historia Edytuj

Pomysł i budowa Edytuj

Szkice budynku zostały wykonane przez Leona Battistę Albertiego, a urzeczywistnił je Giovanni Auditore da Firenze, który także dodał do szkiców tajne pomieszczenia.

Egzekucja Auditore Edytuj

Budynek został ukończony w 1473, lecz już w 1476 roku został opuszczony, gdyż męska część florenckiego rodu Auditore, oprócz Ezio, została skazana na śmierć i wyrok wykonano. Mimo wszystko, miejscy strażnicy nadal patrolowali pobliskie ulice z poziomu dachu budowli. Budynek pozostał w nienaruszonym stanie do około 1498 roku, czyli śmierci Girolamo Savonaroli.

Gdy Ezio Auditore przybył do Florencji, gdy ta była pod władaniem Savonaroli, odwiedził pałac, gdzie doświadczył wizji, w której widział członków swojej rodziny, żyjących i szczęśliwych.

Zniszczenie Edytuj

Pomiędzy rokiem 1498 a 1500, do Monteriggioni dotarły plotki o rzekomym zniszczeniu budowli. Gdy Ezio wyruszył do Rzymu w roku 1500, dowiedział się od Niccolò Machiavelliego, że plotki przekazywały prawdę.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki