Fandom

Assassin's Creed Wiki

Płonący olej

2790stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Płonący Olej (ikonka) (ACRG).png
Płonący olej
  • Broń palna i dystansowa
Płonący Olej (ACRG).png
  • Zbiorniki z zaawansowanym płonącym olejem na pokładzie Morrigan
Informacje techniczne
  • Opis:
  • Płonący olej pozwala Morrigan na zostawianie za sobą ognistego szlaku, który zadaje uszkodzenia i odsłania słabe punkty na okręcie wroga, jeśli ten wpłynie w ogień. 
  • Pojawia się w:

Płonący olej – element wyposażenia statku, występujący w Assassin's Creed: Rogue.

Assassin's Creed: Rogue Edytuj

Historia Edytuj

Płonącego oleju w 1754 roku po raz pierwszy użył Samuel Smith podczas ucieczki, przed asasynami, na pokładzie The Equitas. Louis-Joseph Gauthier stwierdził wtedy, że jest to nowatorska technika walki templariuszy. Po zabójstwie Smitha Shay Cormac przywłaszczył sobie tę technologię.

Zastosowanie Edytuj

Po wylaniu olej ten zadaje regularne, choć niewielkie obrażenia celowi, który znajduje się w jego zasięgu, a także chwilę po wypłynięciu z jego plamy.

Płonący olej początkowo zadaje obrażenia w wysokości 200 jednostek, a po ulepszeniu do trzeciego poziomu – 600. Początkowo można przechowywać do 40 jednostek oleju ale po powiększeniu swojego magazynu liczba ta zwiększa się do 70.

W miarę ulepszania wygląd beczek się zmienia. Początkowo są szare, później żółte, a następnie czerwone.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki