Fandom

Assassin's Creed Wiki

Ottaviano Riario

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ottaviano Riario (1479-1533) – włoski condottiero, władca Imoli i Forli oraz syn Girolamo Riario i Cateriny Sforzy.

Biografia Edytuj

W 1488 roku gdy Forlì było oblegane przez braci Orsi, tych samych, których jego matka wynajęła, by zabili jego ojca, bawił się poza terenem cytadeli. Podczas zabawy ze swoją siostrą został porwany na okup przez wspomnianych wcześniej płatnych morderców. Przetrzymywał go na szczycie latarni morskiej, Ludovico Orsi. Ezio Auditore da Firenze przybył go uratować i zabić Ludovico. Gdy miał 19 lat zaciągnął się do wojsk Republiki Florencji jako condottiero. Papież Aleksander VI zaproponował mu rękę swojej córki, gdyż Ottaviano miał pod swoją kontrolą tereny Imoli i Forli. Jednak jego matka nie zgodziła się na to małżeństwo, więc Cesare Borgia wszczął atak na Forlì. W wyniku tej wojny pomiędzy tymi rodzinami, rodzina Ottaviano straciła kontrolę nad swoimi terenami. Gdy Caterina została wygnana z Florencji, jej syn Ottaviano próbował odzyskać tereny Imoli i Forlì, więc poprosił o pomoc następcę Rodrigo, Juliusza II. Skończyło się na tym, że Ottaviano oddał roszczenia do tych ziemi swemu pomocnikowi.

Ciekawostki Edytuj

  • Ottaviano, Bianca i Petruccio Auditore da Firenze są jedynymi jeszcze niedorosłymi postaciami w grze;
  • jego twarz została trochę zmieniona i podstawiona dziecku w misji "Żywy ładunek" w Sekwencji 4 gry Assassin's Creed: Brotherhood.

Więcej w Fandom

Losowa wiki