FANDOM

Ostrze z hakiem (ikonka) (ACR) (by Kubar906).png
Ostrze z hakiem
  • Broń biała
Ostrze z hakiem (by Kubar906).png
  • Ostrze z hakiem w bazie danych Animusa 2.03
Informacje techniczne
  • Opis:
  • Opracowane przez tureckich asasynów w połowie XV stulecia ostrze z hakiem stanowi wyśmienity kompromis między bronią a narzędziem wspomagającym poruszanie się w wielkim mieście. 
  • Pojawia się w:
  • Typ:
  • Modyfikacja ukrytego ostrza

Ostrze z hakiem – modyfikacja do ukrytego ostrza, występująca w Assassin's Creed: Revelations.

Assassin's Creed: Revelations Edytuj

OpisEdytuj

Ostrze z hakiem to narzędzie używane przez asasynów z Konstantynopola. Jest to długi hak umieszczony na prawym przedramieniu. Pomaga w walce, za jego pomocą można także wyżej się wspinać, sięgać dalej ręką oraz szybciej poruszać się po mieście, zjeżdżając na przeznaczonych do tego linach.

Dzięki ostrzu z hakiem można nie tylko lepiej walczyć, ale również podcinać ludzi i wykonywać manewr „Hak i ucieczka”, polegający na szybkim przewrocie przez strażnika i ucieczce oraz zawalać nim rusztowania, by odciąć drogę strażnikom podczas pościgu.

Dostęp do broniEdytuj

Ezio Auditore da Firenze otrzymuje swoje ostrze z hakiem w maju 1511 roku od Yusufa Tazima, mistrza asasynów z Konstantynopola i nie rozstaje się z nim do końca pobytu w Stambule.

Ciekawostki Edytuj

  • Jak można zauważyć na wczesnych grafikach przedstawiających Ezia, a które miały zapowiadać i promować Assassin's Creed: Revelations, hak miał zostać umieszczony w połowie długości lewego ukrytego ostrza. Twórcy postanowili jednak umieścić je na osobnym, prawym ostrzu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki