Fandom

Assassin's Creed Wiki

Olivier Garneau

2775stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Olivier Garneau (ur. 1983 Kanada; zm. 15-17 listopada 2013 Chicago) – dyrektor kreatywny i generalny oddziału firmy Abstergo Industries – Abstergo Entertainment i członek zakonu templariuszy. Potomek Françoisa-Xaviera Garneau.

Biografia Edytuj

Urodził się w 1983 roku.

Pojawił się w artykule z Abstergo News Wire w dniu 11 października 2013 roku z okazji pierwszej rocznicy Abstergo Entertainment. W tym miesiącu Olivier spotkał też nowego analityka swojego oddziału zatrudnionego przez Melanie Lemay. Badał on przodka Obiektu 17Edwarda Kenwaya.

14 października Olivier wyjechał do siedziby zarządu Abstergo Industries, by spotkać się z Laetitią England. Tam przedstawił jej swoje sukcesy polegające na badaniu przodków Obiektu 17 i odnalezienie w ich wspomnieniach obserwatorium, do którego chcą dotrzeć templariusze.

15 listopada 2013 roku Olivier wyjechał na spotkanie templariuszy w Chicago. Jadąc limuzyną był osłaniany przez dużą grupę ochroniarzy składającą się z najlepszych i najlepiej uzbrojonych ludzi, jednak on i jego obstawa zginęli z ręki Aidena Pearce'a. Po jego śmierci obowiązki w prowadzeniu firmy objęła więc Melanie Lemay.

Ostatnie słowa Edytuj

  • Aiden: (SMS) Olivier Garneau
  • Olivier: (SMS) kto to?
  • Aiden: (SMS) Witamy w Chicago i...
  • Aiden: (SMS) Requiescat in pace. (spoczywaj w pokoju)

Aiden dogania konwój Oliviera, zabija jego ochronę, a potem jego.

Uzbrojenie Edytuj

Z racji, że Olivier miał pokaźną obstawę był uzbrojony jedynie w pistolet samopowtarzalny Px4.

Ciekawostki Edytuj

  • W jednym z Easter Eggów w grze WATCH_DOGS trzeba zabić Olivera w ostatnim zleceniu konwojowym. Został on oznaczony jako "Cel Bractwa", później w grze możemy się dowiedzieć że Olivier został zamordowany przez asasynów w Chicago. Został zabity przez Aiden Pearce. Można po tym wywnioskować, że Aiden należał do bractwa asasynów.
  • Na terenie biura Abstergo można odnaleźć zdjęcie pamiątkowe z wizerunkiem poprzedniego szefa oddziału – Oliviera Garneau w Assassin's Creed: Rogue.
  • W jego gabinecie można znaleźć Nóż Bajazyda (Nóż Sułtański lub Sztylet Marii), oraz inny oręż.
  • SMS wysłany do Oliviera przez Aidena jest nawiązaniem do Ezia, który po każdym zabójstwie wypowiadał Requiescat in pace.
  • Jeździł białą limuzyną Philandra.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Olivier Garneau

  • komputer dyrektora :)

    2 wiadomości
    • hej mam kłopoty z jedną misją bo się włamałam do koputera dyrektora i ma hasło jakie to jest ?
    • Jeśli chodzi o Black Flaga, to tam nie ma haseł. Jeżeli to ma być taki żart, to nie śmieszny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki