FANDOM

Assassin's Creed: Ogniska Próżności (DLC)
  • Gra
Ogniska Próżności.jpg
Informacje
  • Producent:
  • Wydawca:
  • Ubisoft
  • Premiera w Polsce:
  • 18 lutego 2010
  • Premiera w Europie:
  • 18 lutego 2010
  • Gatunek:
  • Historyczna, Akcja, Przygodowa
  • Tryby gry:
  • Singleplayer
  • Wymagania wiekowe:
  • PEGI 18.png
  • Platformy:
  • PC
  • Xbox 360
  • PlayStation 3
  • Nośnik:
  • DLC
DVD (tylko na PC)

Ogniska Próżności – jedno z dwóch DLC, które uzupełniają fabułę zawartą w Assassin's Creed II. Jest to jedna z dwóch zepsutych sekwencji (druga to Bitwa o Forlì). Premiera tego DLC odbyła się 18 lutego 2010 roku.

To DLC zawiera 12 wspomnień, a jeżeli pobierze się ten dodatek, można otrzymać specjalny kod, który upoważnia do zwiedzenia trzech leż należących do zakonu templariuszy.

Zarys Fabularny Edytuj

Po tym jak Girolamo Savonarola zdobył Rajskie Jabłko, Ezio odzyskuje przytomność w jakimś ogródku, na leżance. Przez cały czas, gdy był nieprzytomny, czuwała nad nim Caterina Sforza. Gdy ten opowiedział jej o mnichu, który zabrał Jabłko, ta skierowała go do opactwa na pograniczu Romanii. Spotkał on tam Darby'ego O'Callahana, miejscowego mnicha, który skierował go do opactwa w pobliżu twierdzy należącej do Cateriny. W opactwie, Ezio przesłuchał jednego mnicha, który powiedział mu o Savonaroli i o tym, że Girolamo udał się do Florencji. We Florencji czekał na Ezia Niccolò Machiavelli, który wytłumaczył asasynowi jak miewają się sprawy w mieście. Okazało się, że Ezio musi kolejny raz ratować swoje rodzinne miasto. Jego zadaniem jest zabicie 9 podżegaczy, którzy są na usługach Savonaroli. Gdy już każdy z dziewięciu celów nie żyje, wściekły tłum, podburzany przez Paolę, La Volpe i Niccolò, żąda śmierci uzurpatora. Organizują oni egzekucję Savonaroli. Ma on zginąć na stosie przed Palazzo della Signoria. Ezio jednak ratuje go i skraca jego męki ukrytym ostrzem. Po egzekucji dodatek kończy się.

Wspomnienia zawarte w tym dodatku Edytuj

  1. Florencka klęska

Wspomnienia, które są dalej, mogą być rozegrane w dowolnej kolejności.

Następne wspomnienia mają ustaloną kolejność.

  1. Władza dla ludu!
  2. Sprawiedliwość ulicy

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy chodzimy po Florencji, możemy usłyszeć jak ludzie mówią o tym, jak chcą, by asasyn wrócił do Florencji, niektórzy uważają, że to tylko legenda, a inni argumentują swoją wypowiedź stwierdzeniem, że jej/jego ojciec widział asasyna w Toskanii.
  • W wersji gry na Xbox 360 wspomnienia zawarte w tym DLC są od razu wplecione w fabułę, bez konieczności kupowania oddzielnego dodatku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki