FANDOM

Oficerowie – dowódcy poszczególnych grup żołnierzy w armii brytyjskiej, kontynentalnej i hiszpańskiej.

Assassin's Creed III Edytuj

W Assassin's Creed III oficerowie występują jako dowódcy oddziałów patrolujących ulice miast i pogranicza. Zazwyczaj mają do swojej dyspozycji około ośmiu ludzi (dwóch doboszów i grenadierów oraz czterech snajperów) 

Uzbrojenie i umiejętności Edytuj

Oficerowie są uzbrojeni w szablę i pistolet skałkowy. Mogą jeździć na koniach. Noszą wysokie czapki (lub zwykłe kapelusze, jeśli należą do patriotów, a nie do Brytyjczyków) i czarne, albo brązowe kozaki. Można ich spotkać w czerwonych albo w niebieskich strojach (zależy do której frakcji należą).

Podatność na atak Edytuj

Aby pokonać oficerów należy najpierw ich rozbroić, a następnie zasypać gradem ciosów. Zwykłą kontrą nie uda nam się ich zranić.

Assassin's Creed IV: Black Flag Edytuj

W Assassin's Creed IV: Black Flag oficerowie występują jako kapitanowie różnych statków podróżujących po Karaibach. Można ich również spotkać w fortach lub w miastach.

Uzbrojenie i umiejętności Edytuj

Oficerowie są uzbrojeni w szable i zwykłe pistolety. Noszą albo żółte (jeśli należą do Armii hiszpańskiej), albo czerwone (jeśli należą do Armii brytyjskiej), albo niebieskie mundery (jeśli należą do Armii portugalski). Umieją oni kierować statkiem, dlatego praktycznie zawsze pełnią funkcję kapitana.

Podatność na atak Edytuj

Żeby pokonać oficerów musimy zablokować ich atak, wtedy automatycznie nasza postać kopnie oficera w krocze. Kiedy to zrobi, należy zasypać przeciwnika gradem ciosów.

Galeria Edytuj