Fandom

Assassin's Creed Wiki

Odai Dunqas

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Odai Dunqas – kuzyn pierwszego sułtana z Sułtanatu Sennara i członek zakonu templariuszy.

Biografia Edytuj

W 1505, Odai wyjechał z ojczyzny z nieznanych powodow i oddalił się od rodziny. Przeprowadził się do Aleksandrii, gdzie pierwszy raz zetknął się z filozofią Templariuszy, którą przyjął. Nazwał się wówczas Strażnikiem Prawdy. Wkrótce potem dołączył do Zakonu w nadziei na stworzenie jego ambicje w rzeczywistość.

Śmierć Edytuj

Odai powiedział Teodorosowi Komnenosowi, że może mieć stałe miejsce bogactwa w Aleksandrii, gdyby kontynuował pracę u templariuszy. Theodoros zaniemówił na początku, ale wkrótce objawił Odai, że asasyni podążają za nim. Ezio wysłał swego ucznia po Odai, lecza zabił tylko ochroniarza, bo templariusz uciekł. Gdy Ezio znalazł go próbującego dalej uciekać szybko zablokował Strażnikowi ścieżkę, wtedy uczeń go zabił.

W 2012 roku Abstergo Industries wykorzystało jego sylwetkę do projektu Animi. Stał się on jednym z awatarów w programie treningowym i znany był pod nazwą Obrońca.

Ostatnie słowa Edytuj

  • Odai: Bogactwo, władza, ambicja... w krótkim czasie mojego ziemskiego żywota było mi dane zobaczyć i rozkoszować się tyloma rzeczami. Tyloma cudami ludzkości. Możesz sobie myśleć, że pozbawiasz mnie życia, ale ty pomagasz mi jedynie je ukoronować. Paść w tym odwiecznym boju, to zaszczyt godny króla.
  • Uczeń: Opuść w pokoju ten padół.

Więcej w Fandom

Losowa wiki