Fandom

Assassin's Creed Wiki

Octavius

2790stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
DB Octavius.png

Octavius w Bazie Danych Animusa 3.0

Octavius – statek marynarski, którym dowodził Hendrick van der Heul, były kwatermistrz Williama Kidda. Był to jego pierwszy i ostatni statek.

Assassin's Creed III Edytuj

Statek został zatrzymany przez lód, gdy załoga szukała przejścia północno-zachodniego. Nikt nie wie, dlaczego Hendrick van der Huel postanowił wracać przez  Przejście Północno-Zachodnie. Wtedy nikomu nie udało się jeszcze odkryć drogi morskiej po północnej stronie, co sprawia, że jego decyzję można było uznać za próbę samobójstwa.

W 1770 roku załoga statku wielorybniczego znalazła Octaviusa u wybrzeży Grenlandii. Załoga Hendricka van der Heula zamarzła na śmierć. Zamrożone ciało kapitana zostało znalezione w jego gabinecie. Okazało się, że zmarł, pisząc wpis do dziennika, który był datowany na 1762 rok. Według tego wpisu załoga zmarła w latach sześćdziesiątych osiemnastego wieku, więc statek sam dopłynął do przejścia północno-zachodniego. To doprowadziło do powstania opowieści i legend o duchach, które sterowały tym statkiem.

Ratonhnhaké:ton, asasyn z okresu rewolucji amerykańskiej odnalazł Octaviusa, poszukując fragmentu mapy skarbu Williama Kidda. Gdy był w kajucie kapitana, lód zaczął pękać, a asasyn uciekł.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki