Fandom

Assassin's Creed Wiki

Obserwator

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Obserwator – postać występująca w grze Assassin's Creed: Revelations. Jest nim najęty przez templariuszy człowiek, który ma za zadanie pozbawić Ezio życia.

Wygląd

ACR Stalker 1.png

Obserwator atakujący znienacka Ezio.

W wyglądzie obserwatora nie ma nic szczególnego. Jest to prosty, pospolicie wyglądający człowiek, przez co niemal niemożliwym jest wykrycie go przed atakiem (aczkolwiek zdarzają się przypadki, kiedy niezidentyfikowany obserwator trzyma w ręce sztylet lub jego osoba wyróżnia się przy użyciu Zmysłu Orła).

Kiedy spodziewać się Obserwatora?

Obserwatorzy są na tyle cwani, że atakują niespodziewanie, często po dopiero rozegranej bitwie ze strażnikami, przez co ciężko jest zareagować na czas. Twórcy jednak dali niewielką możliwość reakcji, mianowicie:

Efekt dźwiękowy w postaci "mrożącej krew w żyłach" oprawy muzycznej na chwilę przed atakiem. Przed tą muzyką można usłyszeć efekty szeptu, jakby ktoś za nami coś mówił szeptem.

Nawet jeśli nie uda nam się zareagować na czas, to zanim obserwator zabije Ezia, ma on możliwość kontrataku i pozbawienia obserwatora życia.

Metoda

Mimo, że Obserwator jest jednostką atakującą z zaskoczenia, istnieje metoda, która w 8 na 10 przypadków daje pożądaną wizytę tegoż gościa, otóż należy:

  • wszcząć walkę ze strażą patrolującą okolicę,
  • wymknąć się w taki sposób, by po drodze zebrać jeszcze od 1 do 2 patroli,
  • przenieść bójkę na teren o dość dużej powierzchni (wielkości mniej więcej odpowiadającej placowi przed arsenałem).

Nieistotne gdzie, byle było dużo gapiów, stanąć tyłem do największego tłumu i zająć się czymś np. ograbieniem strażników lub po prostu poczekaniem - udaje się w około 75% przypadków.

Więcej w Fandom

Losowa wiki