Fandom

Assassin's Creed Wiki

Nowicjusz

2774strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
„Jesteś nowicjuszem, dzieckiem, jeszcze tak jak w dniu, w którym trafiłeś do zakonu po raz pierwszy.”
―Al Mualim degradujący Altaïra
Altair w szatach nowicjusza.png

Altaïr Ibn-La'Ahad w szatach nowicjusza

Nowicjusz – najniższa i początkowa ranga w zakonie asasynów, którą mieli nowi rekruci.

Trzecia krucjata Edytuj

Nowicjusze nie mogli używać długich mieczy, krótkich broni białych, noży do rzucania czy ukrytego ostrza. Gdy zaangażują się w walkę, są oni zmuszeni do ucieczki lub użycia pięści. Zwykle nie byli oni dobrze wyszkoleni w swobodnym biegu, więc ich zadania ograniczały się do zdobywania informacji o celach do zabicia, tak jak zadania informatorów.

Nowicjusze byli uczniami i musieli słuchać się wyższych rangą członków zakonu. Mieli oni także obowiązek uzyskania zgody od Rafiqa na przeprowadzenia jakichkolwiek działań w misji.

Nawet mistrzowie asasynów mogli zostać zdegradowani do rangi nowicjusza, jeżeli ich występki były na tyle poważne. Tak było w przypadku Altaïra Ibn-La'Ahada, który przez swoją pychę, złamał trzy najważniejsze reguły zakonu podczas jednej misji. Jego mentor, Al Mualim postanowił go zdegradować i zaproponował mu długą misję, wypełniając którą Altaïr odkupiłby swoje winy.

Renesans Edytuj

„Przybyła dwójka asasynów, którzy zakrywali swe twarze. Muszą być nowi w zakonie, gdyż gdy jest się już wyszkolonym, wtedy maski nie są potrzebne.”
―Francesco Vecellio[src]

W XVI wieku, nowi rekruci pod wodzą Ezio Auditore da Firenze także zaczynali z tą samą rangą. Większość z nich zakrywała swoje twarze. Mieli oni takie samo uzbrojenie, jak rekruci z czasów trzeciej krucjaty, ale z taką różnicą, że mogli używać ukrytego ostrza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki