Fandom

Assassin's Creed Wiki

Narzędzia Pierwszej Woli

2759stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Narzędzia Pierwszej Woli
  • Gildia, frakcja
Narzędzia Pierwszej Woli (symbol) (ACRG).png
  • Symbol Narzędzi Pierwszej Woli namalowany w jednej z toalet w Abstergo Entertainment
Informacje techniczne
  • Przywódca:
  • Miejsca działania:
  • Powiązana z:
  • Religia:
Informacje historyczne
  • Data założenia:
  • 2013 lub wcześniej
  • Data rozwiązania:
  • Nie została rozwiązana
  • Występuje w:
Informacje dodatkowe

Narzędzia Pierwszej Woli – współczesna frakcja działająca na terenie placówki Abstergo w Montrealu. Grupa ta działała na rzecz przedstawicielki IsuJuno.

Działania Edytuj

Wiadomo iż grupa ta działa przynajmniej od 2013 roku. Ich przywódcą wtedy był John Standish, który zamierzał przywrócić Juno ludzką postać, poprzez zmuszenie pewnego analityka do jej przebudzenia. Nie udało mu się to gdyż Juno wolała pozostać w serwerach Abstergo. Następnie John próbował przeprowadzić zamach na życie analityka, który zakończył się jego śmiercią. Nie wiadomo kto przeją po nim władzę w tej organizacji.

Jeszcze za swojego życia John porozwieszał na terenie placówki karteczki przylepne, które miały najprawdopodobniej przekonać ich znalazcę do wstąpienia w szeregi sekty.

Wykorzystywali oni skomplikowane algorytmy, które miały wyglądać jak zwykłe zakłócenia, w celu kontaktowania się z Juno. Wraz z nią przeprowadzili też siedemnaście różnych ataków w tym samym czasie, dzięki którym zyskali dostęp do wszystkich poufnych informacji Abstergo. Zadaniem wyznawców było przejęcie kontroli nad technologią Helixa i kierowanie ludźmi tak by wszyscy się do niego podłączyli. Następnie mieli ich poprowadzić do Szarości, gdzie w wiecznym szczęściu mieli przebywać wraz z Juno, Desmondem i Clayem.

To najprawdopodobniej oni są odpowiedzialni za zainfekowaniem przez wirusa serwerów po wczytaniu DNA Shaya Cormaca. Po tym ataku na terenie całej placówki można znaleźć ich symbole.

Juhani Otso Berg zarzucał Melanie Lemay, że toleruje działalność Narzędzi Pierwszej Woli w Abstergo.

Więcej w Fandom

Losowa wiki