Fandom

Assassin's Creed Wiki

Najemnicy

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

„W renesansowej Italii najemnicy byli bardzo mobilną grupą, podróżującą od zlecenia do zlecenia. Zawodowi kapitanowie, zwani Condottieri (kondotierami), zwykle opłacani przez miasta, rekrutowali ludzi na określony czas. Wielu żołnierzy najemnych służących w Italii nie było nawet Włochami - pochodzili z takich krajów jak Niemcy, Szwajcaria i Węgry.”
―Fragment wpisu o najemnikach z Bazy Danych Animusa.[src]
Najemnicy
  • Gildia, frakcja
Najemnik.png
  • Włoski najemnik
Informacje techniczne
  • Przywódca:
  • Miejsca działania:

Informacje historyczne
  • Występuje w:
Informacje dodatkowe
Sadf.png

Najemnicy – byli jedną z czterech frakcji, które pomagały asasynowi, Ezio Auditore da Firenze w okresie renesansu.
Najemnicy z Monteriggioni i Toskanii byli prowadzeni przez Mario Auditore, z Florencji przez Niccolò Machiavelliego, a ci z Wenecji i Rzymu przez Bartolomeo d'Alviano.

Zastosowanie Edytuj

Wynajęcie najemników, podobnie jak innych frakcji, kosztowało sto pięćdziesiąt florenów. Byli uzbrojeni w ciężką broń i walczyli jak brutale. Nie posiadali oni zbroi, co zmniejszało ich skuteczność, gdyż mogli być pokonani przez dwóch lub trzech strażników Pazzich. Gdy jest potrzeba, Ezio może ich wynająć do walki z pewnymi strażnikami, by odwrócić ich uwagę i przejść przez pewien obszar niezauważonym.
W Rzymie najemnicy byli prowadzeni przez Bartolomeo d'Alviano i jego żonę Pantasileę Baglioni, którzy zarządzali ich koszarami. Tam uczestniczyli w walkach z siłami Borgiów i ich francuskimi sojusznikami, którym przewodził Octavian de Valois. Po wypełnieniu wszystkich Zadania gildii najemników, Ezio otrzymuje od nich topór Bartolomeo i herb najemników, wiszący w kryjówce asasynów znajdującej się na wyspie Tybr.

Walka Edytuj

Najemnicy byli najbardziej uzbrojoną z wszystkich dostępnych frakcji. Zwykle walczyli długimi, oburęcznymi broniami, a ich styl walki był podobny do stylu walki Brutali. Mimo to mieli trudności w walce z nimi.

Znani najemnicy Edytuj

Toskania Edytuj

Florencja Edytuj

Wenecja/Rzym Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki