Fandom

Assassin's Creed Wiki

Myriam

2775stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Myriam – myśliwa z czasów rewolucji amerykańskiej. Mieszkanka domostwa Davenporta.

Biografia Edytuj

Życie w osadzie Edytuj

Myriam była zauroczona dzikimi zwierzętami mieszkającymi na terenie domostwa Davenporta, więc zechciała tam zapolować. Miała zamiar poprosić właściciela ziem o pozwolenie na polowania, jednak została zaatakowana przez kłusowników.

Później została odnaleziona ranna przez Connora, który zaprowadził ją do domostwa. Achilles zajął się jej ranami. Po wyzdrowieniu Myriam zamieszkała na skraju domostwa i zajęła się myślictwem.

Po jakimś czasie Myriam wpadła na trop rzadkiego białego kuguara i poprosiła Connora o pomoc w złapaniu go. Parze udało się znaleźć bestię, która uciekła do kopalni Norrisa. Connor wszedł tam i przytrzymał zwierzę, które zostało zabite przez Myriam.

Związek z Norrisem Edytuj

Po nieudanej próbie podarowania jej dzikich kwiatów, Norris chciał zrezygnować z zalecania się do niej. Jednak Connor poinformował górnika o połamanym nożu myśliwej. Po otrzymaniu prezentu ponownie została zaatakowana przez kłusownika. Asasyn chciał jej pomóc, jednak sama sobie poradziła, używając noża od Maurice'a. Po tym wydarzeniu zaczęła zastanawiać się nad uczuciami Norrisa.

Miłość pary rosła z każdym dniem, aż w końcu postanowili się ożenić. Jednak w dniu ślubu Myriam zniknęła. Connor pobiegł jej szukać i odnalazł ją niedaleko obozowiska, jednak ta nie chciała się dać przekonać, bo uważała że ślub nie jest dla niej. Po krótkiej rozmowie asasyn przekonał ją i zaprowadził do kościoła.

Ojciec Timothy zaproponował Connorowi, by poprowadził Myriam do ślubu, zastępując rolę ojca. Po ślubie odbyło się wesele w karczmie Olivera i Corrine.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki