Fandom

Assassin's Creed Wiki

Muszkiet

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Muszkiet.jpg

Żołnierz brytyjski przed flagą z muszkietem.

Muszkiet – długa broń palna z zamkiem skałkowym używana od XVI w. do drugiej dekady XIX w. Najczęściej dość dużego kalibru. Jednostrzałowa, czyli musiała być przeładowywana po każdym strzale, co  zajmowało sporo czasu. Skuteczny zasięg wynosił 50-60 metrów. Była gładkolufowa, i z tego powodu niecelna. Pociskiem była okrągła kula z ołowiu.

Assassin's Creed III Edytuj

Ta broń ręczna w grze używana jest głównie przez Armię Kontynentalną oraz Armię brytyjską. Wyposażona  w bagnet, dzięki temu nadaje się do walki wręcz. Jest długa i ma lekko wygiętą kolbę w dół. Wykona z drewna i metalu. Nie można jej kupić.

Assassin's Creed III: Liberation Edytuj

Noszony przez strażników w Nowym Orleanie oraz w Chichén Itzá. Korzystają z niego też rdzenni mieszkańcy Bayou. Aveline de Grandpré nie może go kupić, lecz może zabrać pokonanemu strażnikowi. Wygląd się nie zmienia.

Assassin's Creed IV: Black Flag Edytuj

Broń ręczna używana przez żołnierzy wszystkich frakcji oprócz Tubylców. Edward nie może jej kupić, ale może zabrać ze składu broni lub pokonanemu żołnierzowi. Wygląd się nie zmienia.

Assassin's Creed: Rogue Edytuj

Rola muszkietu nie zmienia się względem poprzedniej odsłony.

Assassin's Creed: Unity Edytuj

W tej części gry z muszkietu korzystają snajperzy znajdujący się na dachach budynków. Strzelcy Gwardii posiadają bagnet. Muszkiet może być też częścią wyposażenia Arna Doriana, jednak bez bagnetu. Arno walczy kolbą.

Więcej w Fandom

Losowa wiki