FANDOM

Monmouth
  • Miejsce
Monmouth (AC3) (by Kubar906).png
  • Las i zabudowania w Monmouth
Informacje polityczne
  • Suwerenny stan:

Informacje dodatkowe
  • Skrzynie (ikonka) (AC4BF).pngSkrzynie:
  • 3

Monmouth – lokacja w Assassin's Creed III. Południowo-wschodnia część pogranicza i teren łowiecki.

Assassin's Creed III Edytuj

Geografia Edytuj

Monmouth znajduje się w południowo-zachodniej części pogranicza. Graniczy od północy i wschodu z lasem Troya i Packanack od północy. Południową i zachodnią granicę Monmouth stanowi Ocean Atlantycki.

Opis, fauna i populacja Edytuj

Monmouth przecina od północy na południe rzeka wyznaczająca naturalną granicę między dwoma środowiskami przyrodniczymi. Na wschód od owej rzeki znajdują się polany, las i wioska. Na wschód natomiast mieszczą się wydmy, wysepki i skały, a także tawerna i Fort Monmouth.

Łączność z pozostałymi lokacjami wschodniej wybrzeża zapewnia mała przystań na południu krainy.

W Monmouth Ratonhnhaké:ton może zapolować na następujące gatunki zwierząt:

Historia Edytuj

28 czerwca 1778 roku pod Monmouth rozegrała się bitwa pomiędzy wojskami zbuntowanych kolonistów, a oddziałami Wielkiej Brytanii. Starcie to wygrali patrioci, nie dopuściwszy armii brytyjskiej do Nowego Jorku.

Podczas tej bitwy Charles Lee, generał armii Kontynentalnej, wymusił odwrót w środku bitwy, licząc na to, że Jerzy Waszyngton podda bitwę, a on przejmie po nim funkcję głównodowodzącego. Sytuację uratował Ratonhnhaké:ton, który z pomocą oddziału artylerzystów likwidował nadchodzące bataliony armii Wielkiej Brytanii. Po tej potyczce Charles Lee został pozbawiony swoich funkcji dowódczych.

Elementy do zbierania Edytuj

Będąc w Monmouth, Ratonhnhaké:ton może zebrać:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki