Fandom

Assassin's Creed Wiki

Monica Albertine

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Monica Albertinewłoska szyfrantka i tłumaczka, matka Lucia Albertine.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Monica urodziła się we Włoszech gdzie pracowała dla bractwa Asasynów jako szyfrantka i tłumaczka. W 1732 roku zaszła w ciążę i urodziła syna – Lucia. W nieznanych okolicznościach jej potomek zaginął i trafił na Korsykę. W 1753 roku została schwytana rzez templariuszy, którzy zmusili ją do pracy dla nich.

Niewola u templariuszy Edytuj

Monica została przewieziona do Troyes we Francji do zamku wielkiego mistrza brytyjskiego rytu templariuszy – Reginalda Bircha. Tam umieszczono ją w celi i dano do odszyfrowania dziennik Juana Vedomira. Monica stwierdziła jednak, że nie jest w stanie tego zrobić bez swojego syna. Brich wysłał wtedy na misję swojego ucznia Haythama Kenwaya, który miał odnaleźć Lucia.

Kiedy jej syn do niej wrócił razem zajęli się odszyfrowywaniem dziennika. 12 sierpnia 1753 roku Haytham postanowił złożyć na zamku niezapowiedzianą wizytę i zobaczyć w jakich warunkach przebywają Monika z Luciem. Okazało się że są oni przetrzymywani w lochu skuci kajdanami i zakneblowani. Młody templariusz wymógł, pod groźbą śmierci, na mistrzu aby po skończeniu przez nich pracy ci nie zostali zabici.

9 października 1757 roku zostali uwolnieni przez Haythama, Jennifer Scotti Jima Holdena, którzy napadli na rezydencję zabijając templariuszy. Haytham próbował się z nimi pojednać ci jednak odrzucili jego przeprosiny.

Śmierć Edytuj

Wraz z synem osiedlili się potem w Troyes gdzie utrzymywali się ze swojej znajomości języków obcych. Żyli w dobrych warunkach choć nie byli tak zamożni by było ich stać na służbę. Żyli tak do 1788 roku kiedy to zostali zamordowani z rozkazu rodziny angielskich templariuszy – Carrollów. Ich śmierć miała na celu uniemożliwienie Jennifer Scott przejrzenie kłamstw Élise de la Serre, która podała się za córkę Lucia, którego ostatnią wolą miało być by jego córka pojednała się z rodziną Haythama.

Więcej w Fandom

Losowa wiki