Fandom

Assassin's Creed Wiki

Mirela Djuric

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Mirela Djuric – sprytna złodziejka oraz wróżka. Miała związek z działalnością przestępczą templariuszy.

Biografia Edytuj

Dołączenie do templariuszy Edytuj

Cyganie, po dowiedzeniu się o wyłudzeniach pieniędzy od ubogich ludzi przez Mirelę, grupka z nich postanowiła ją usunąć. O planach poinformował Ezia jego uczeń, więc postanowili śledzić jedną z cyganek, aby dowiedzieć się gdzie obecnie przebywa oszustka. Po dotarciu na miejsce, cyganka wdarła się w wulgarną rozmowę z Mirelą. Mirela nie odpuściła i otruła ją. Strażnicy, którzy stali nie daleko zrzucili winę na pobliską grupę cyganek. Ezio wiedząc, że jest to nieporozumienie rozbroił strażników, po czym oddalił się od miejsca zdarzenia.

Śmierć Edytuj

Mirela, po pierwszym ataku na cyganów, postanowiła zrobić to po raz kolejny. Uczeń Ezia, dowiedział się, że Mirela kupowała ostatnio u jednego z kupców kwiaty bielunia, roślinę, która jest składnikiem silnej trucizny. Ezio używając swoich zmysłów wytropił Mirelę i zabił ją. Mirela w ostatnich słowach nie żałowała swoich czynów, a także stwierdziła, że robiła wszystko po swojemu i dla siebie.

W 2012 roku Abstergo Industries wykorzystało jej sylwetkę do projektu Animi. Stała się ona jednym z awatarów w programie treningowym i znana była pod nazwą Sztukmistrzyni.

Ostatnie słowa Edytuj

  • Mirela: Pewnie myślisz, asasynie, że oto zdycha kolejna nikczemna Cyganka, co? A może twoje serce przepełnia współczucie? Jeśli tak, to lepiej mnie zostaw, bo ja gardzę takim miłosierdziem. Brałam, co mi się należało, wbrew przemocy, nienawiści, ignorancji. Żyłam po swojemu i dla siebie!
  • Ezio: Requiescat in pace. (Spoczywaj w pokoju.)

Więcej w Fandom

Losowa wiki