FANDOM

Minstrele
  • Gildia, frakcja
Minstrel by DarknessEyes23.png
  • Florencki minstrel

Informacje techniczne
  • Miejsca działania:

Informacje historyczne
  • Występuje w:
Informacje dodatkowe

Minstrele – grajkowie, próbujący zwrócić na siebie uwagę bogaciej wyglądających przechodniów. Pojawiają się we Florencji, Forlì, San Gimignano, Wenecji, Rzymie i Konstantynopolu.

Assassin's Creed II Edytuj

Grajkowie byli grupą, która potrafiła bardzo przeszkodzić w działaniu florenckiemu asasynowi, Ezio Auditore da Firenze. Często, widząc go, podbiegali przed niego, zatrzymując go, po czym zaczynali grać i śpiewać piosenki, licząc na wynagrodzenie za ukazanie swojego talentu. Mogło to doprowadzić do wykrycia skrytobójcy, gdy ten kogoś śledził.

Próba przepchania się przez grupę minstreli, a także użycie wobec nich przemocy, powodowały wszczęcie konfliktu z pobliskimi strażnikami i zwiększenie poziomu rozgłosu. Jedynym sposobem odwrócenia od siebie uwagi minstrela, bez zwiększania poziomu rozgłosu, było rozrzucanie pieniędzy.

Assassin's Creed: Brotherhood Edytuj

Minstrele z Rzymu niezbyt różnili się od tych z Florencji, Wenecji, San Gimignano czy Forlì. Ich ubrania były w innych kolorach oraz nie mieli przy sobie żadnych pieniędzy.

Assassin's Creed: Revelations Edytuj

Grupa minstreli została zaproszona do pałacu Topkapı w roku 1511, gdzie mieli występować na przyjęciu księcia Sulejmana Wspaniałego. Ezio Auditore i osmańscy asasyni ogłuszyli grupę grajków, przebrali się w ich stroje i zinfiltrowali pałac, ostatecznie chroniąc księcia przed zamachowcem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki