Fandom

Assassin's Creed Wiki

Miecz bitewny Waszyngtona (replika)

2718stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Miecz bitewny Waszyngtona (replika) (ikonka) (AC3) (by Kubar906).png
Miecz bitewny Waszyngtona (replika)
  • Broń biała
Miecz bitewny Waszyngtona (replika) (by Kubar906).png
  • Miecz w menu przeglądania
Informacje techniczne
  • Opis:
  • To wierna kopia miecza, wykutego pierwotnie dla komendanta, Jerzego Waszyngtona. To wyjątkowy egzemplarz miecza w typie kordelasa z lekko wygiętym i wyżłobionym ostrzem, srebrzonym ochraniaczem i głownią z chwytem z kości słoniowej i srebrnymi pasami. Co dziwne, kształt rękojeści przywodzi na myśl couteau. Oryginał został wykuty przez Johna Bailey'a, imigranta z Sheffield w Anglii, który przeniósł się do Fishkill w stanie Nowy Jork w 1778 roku. 
  • Pojawia się w:
  • Typ:
  • Miecz jednoręczny
Statystyki
  • Prędkość:
  • 7
  • Obrażenia:
  • 7
  • Kombinacja:
  • 7
Informacje historyczne
  • Wartość kupna:
  • Nie można kupić tego miecza
  • Materiały potrzebne do wyrobienia:
  • Rzemieślnicy potrzebni do wyrobienia:

Miecz bitewny Waszyngtona (replika) – broń biała, występująca w Assassin's Creed III.

Assassin's Creed III Edytuj

Jest to replika broni, którego używał sam Jerzy Waszyngton podczas walk. Miecz ma stalową głowicę stylizowaną na głowę mitycznego potwora, trzon z kości słoniowej i zagięty ku górze jelec, po zewnętrznej jego części. Nie posiada taszki. Jego ostrze jest cienkie, ale ostre, a zbrocze profilowane, co zapewnia szybkie i śmiercionośne cięcia.

Miecz ten można wykonać, mając kowala na czwartym poziomie specjalizacji oraz posiadając niezbędne materiały: sztabkę specjalnego żelaza i rudę srebra.

Schemat owego miecza Ratonhnhaké:ton może znaleźć w skrzyni ulokowanej w zachodniej dzielnicy Nowego Jorku, razem z 750 £.

Więcej w Fandom

Losowa wiki