Fandom

Assassin's Creed Wiki

Melanie Lemay

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

„Nie zapomniałeś chyba szefowej, co? Melanie Lemay? Super ambitna panna z parciem na stołek?”
Violet da Costa do „Tępaka” o Melanie[src]

Melanie Lemay – pracowniczka Abstergo Entertainment; opiekunka analityka Abstergo Entertainment i bliska współpracowniczka Oliviera Garneau. Pojawia się w Assassin's Creed IV: Black Flag i Assassin's Creed: Rogue.

Biografia Edytuj

29 października 2013 roku Melanie Lemay zatrudniła do siedziby Abstergo Entertainment w Montrealu nowego pracownika. Po pokazaniu mu pierwszej sekwencji DNA wspomnień przodka Obiektu 17 imieniem Edward Kenway, Melanie odłączyła go od maszyny, po czym zapoznała go z wnętrzem siedziby i poznała z Olivierem Garneau – szefem wydziału Abstergo.

Niedługo po tym zdarzeniu, Olivier Garneau musiał wyjechać do Abstergo Industries, by spotkać się z Laetitią England w sprawie pomocy w lokalizacji Obserwatorium. Melanie została w Montrealu i wypełniała obowiązki swojego szefa: pokładała pieczę nad systemami kamer, komputerów, projektu Animi itd.

Poprzez wielokrotne przypadki hakowania maszyn w Abstergo Entertainment przez nowo przyjętego analityka, Melanie musiała ogłosić stan wyjątkowy w siedzibie i umieściła go wraz z innymi pracownikami w Bunkrze, gdzie dalej mogli prowadzić swoje badania.

Po zniesieniu stanu nadzwyczajnego Melanie przeprosiła bohatera, pozwoliła mu na powrót do dawnego miejsca pracy i w ramach rekompensaty zgrała na jego osobiste urządzenie zajawkę filmu „Diabły Karaibów” – najnowszej produkcji firmy.

Po śmierci Oliviera Garneau w Chicago, 3 marca 2014 roku przejęła po nim stanowisko dyrektora kreatywnego tym samym wstępując do zakonu templariuszy. Nowo przyjętemu technikowi zleciła badanie wspomnień Shaya Cormaca, co wpuściło do systemu wirusa. Większość pracowników została ewakuowanych za wyjątkiem ochroniarzy, owego technika, Violet da Costa i jej samej. Kiedy technik skończył sesję, Melanie i inni templariusze (Violet da Costa oraz Juhani Otso Berg) zaproponowali mu wstąpienie w ich szereg. Technik propzycji nie odrzucił.

Jej dalsze losy są nieznane.

Charakter i osobowość Edytuj

Melanie miała dobry charakter. Posługując się na przykładzie bohatera gry, pokazała, że zna i sumiennie wypełnia swoje obowiązki wobec nowo przybyłych. Kilka razy zdarzało się jej delikatnie posprzeczać z Olivierem Garneau o to, że Abstergo Industries kładzie nad Entertainment za wysoki napór. Violet da Costa stwierdziła, że Melanie jest bardzo ambitna oraz ma parcie na stołek.

Ciekawostki Edytuj

  • Melanie Lemay jest zamężna. Wspomniała o tym we wpisie do bazy danych Animusa Omega o Schodach Królowej.
  • Jej przodek walczył w wojnie secesyjnej USA i kilka razy spotkał się z prezydentem Abrahamem Lincolnem.
  • Jej zarobki na stanowisku dyrektorki wynoszą 183 000 $.

Więcej w Fandom

Losowa wiki