Fandom

Assassin's Creed Wiki

May Carroll

2775stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

May Carroll – angielska templariuszka, córka państwa Carrollów.

Biografia Edytuj

W wieku 10 lat rodzice wyznali jej że jej przeznaczeniem jest zostać członkinią zakonu templariuszy. W 1774 roku wraz z rodzicami odwiedziła rodzinę wielkiego mistrza templariuszy Françoisa de la Serre. Tam poznała sześcioletnią wówczas Élise de la Serre. May odnosiła się wobec niej z wyższością przechwalając się że jest starsza i że zna już swoje przeznaczenie.

W 1788 roku jej rodzina próbowała zdobyć od Jennifer Scott korespondencję Haythama Kenwaya. W listach tych zawarte były nauki o pokoju między asasynami i templariuszami, które Carrollowie próbowali zniszczyć. W zamian za pomoc w szukaniu byłego asasyna Bernarda Ruddocka Élise zgodziła się zinfiltrować dom Jennifer i wykraść dla nich listy. 6 kwietna 1788 roku udało im się zlokalizować Ruddocka. Przybyli na miejsce lecz zamiast niego napotkali tam Élise. Templariuszka oskarżyła ich o śmierć Lucia Albertine i jego matki, do czego ci się przyznali. Między templariuszami nawiązała się rozmowa na temat nauk Haythama, z którymi zgadzała się Élise. Carrollowie uznali ją za zagrożenie dla zakonu i pozwolili May ją zabić, nim jednak pojedynek między dziewczynami się rozpoczął Élise przebiła gardło May swoją szpadą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki