Fandom

Assassin's Creed Wiki

Maurice

2760stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Maurice, znany bardziej jako Norris – postać, wystepująca w Assassin's Creed III.

Assassin's Creed III Edytuj

Norris urodził się w Montréal w Kanadzie. Spotkał on Ratonhnhaké:tona po raz pierwszy, gdy asasyn uratował go z łap czerwonych kubraków, którzy prześladowali go ze względu na to, że mówił po francusku do pewnej damy w tawernie. Od tamtego momentu dołączył on do osady jako górnik.

Norris pomógł Connorowi w wysadzeniu jaskini, gdzie spoczywało odzienie Achillesa Davenporta. Wtedy po raz pierwszy powiedział Connorowi, że podoba mu się Myriam. Potem Norris uznał, że warto spróbować z Myriam. Chciał jej wręczyć jakiś prezent. Poradził się Connora; ten z kolei za radą Prudence powiedział mu, by dał myśliwej bukiet polnych kwiatów. Myriam odprawiła go z kwitkiem. Potem dowiedział się od Connora, jakoby Myriam potrzebowała nowego noża myśliwskiego. Razem z Connorem wyruszyli do Packanack na pograniczu, by wydobyć tam rudę specjalnego żelaza, by Duży Dave mógł wykuć z niej prezent dla Myriam.

Później Norris wręczył Myriam nowy nóż. Szczęśliwie uratował jej życie. Potem pobrał się z nią.

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas jednej z rozmów z Connorem, Norris powiedział mu, że pewna kobieta w barze nie potrafiła wymówić jego prawdziwego imienia – Maurice. Nazwała go więc inaczej, po angielsku – Norris. Od tego momentu stał się znany pod nowym imieniem.

Więcej w Fandom

Losowa wiki