Fandom

Assassin's Creed Wiki

Mason „Łasica” Weems

2755stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Mason „Łasica” Weems (11 października 1759 - 23 maja 1825) – proboszcz parafii, pisarz i sprzedawca.

Biografia Edytuj

W 1776 Mason Weems został uwięziony w więzieniu Bridewell. Spędził tam trzy miesiące rzeźbiąc klucz z kawałka metalu, ale został skradziony przez innego więźnia. W tym czasie Weems spotkał asasyna Connora, który został fałszywie oskarżony o spiskowanie w celu zabicia Jerzego Waszyngtona i przyszedł do niego z prośbą o pomoc w ucieczce.

Początkowo Weems był niechętny do pomocy, ale dowiedział się, że życie Waszyngtona jest w niebezpieczeństwie. Następnie polecił Connorowi odzyskać klucz, rozpocząć walkę, a następnie dać uwięzić się w ciemnicy - tam Connor mógł zamienić fałszywy klucz na prawdziwy przy pasie naczelnika. Po tym, jak Connor osiągnął swój cel, Mason wyjaśnił, gdzie znajdzie Thomasa Hickeya, aby Connor mógł go zabić i zakończyć zagrożenie dla Waszyngtona.

Po zwolnieniu z więzienia Weems rozpoczął pisanie biografii. Napisał biografie Waszyngtona, Benjamina Franklina, Francisa Mariona i Williama Penna, choć jego biografie były znane z niedokładności i często przesadzone. Mimo to ich pozytywny odbiór utorował drogę do gazet.

Weems zmarł 23 maja 1825 roku w Beaufort w Południowej Karolinie z nieznanych przyczyn. Pochowany jest gdzieś na terenie Bel Air Plantation w pobliżu wygasłego miasta Minnieville w dzisiejszej Dale City w  Prince William County w Virginii. Dokładna lokalizacja grobu i towarzyszący mu cmentarz zostały utracone w połowie XX wieku.

Więcej w Fandom

Losowa wiki