Fandom

Assassin's Creed Wiki

Marynarka francuska

2793strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Marynarka francuska
  • Gildia, frakcja
Bandera marynarki francuskiej.png
  • Obecna bandera francuskiej marynarki

Informacje techniczne
  • Miejsca działania:
  • Religia:
  • Chrześcijaństwo
Informacje historyczne
  • Data założenia:
  • 1624
  • Data rozwiązania:
  • Nie została rozwiązana
  • Występuje w:
Informacje dodatkowe
  • Znani członkowie:

Marynarka francuska – flota wojenna Francji. Rywalizowała z marynarką królewską i hiszpańską o władzę nad koloniami w Ameryce i dominacje na oceanach.

Assassin's Creed: Pirates Edytuj

W przeciwieństwie do Królewskiej francuska marynarka nie ścigała pirata - Alonzaa Batilli, przez co rzadziej dochodziło do bitew morskich między piratami, a flotą Francji. Francuzi posiadali w swojej flocie parę okręty legendarne, które atakowały każdy zbliżający się statek. Kapitan Alonzo swoim okrętem podjął się walki z każdym okrętem legendarnym, w wyniku czego każdy gigant poszedł na dno.

Freedom Cry Edytuj

Pirat i asasyn – Adéwalé zaatakował pewnego dnia flotę francuską, którą dowodził admirał templariuszy. Zabił go, ale zaraz potem rozbił się u wybrzeży Portu-au-Prince, gdzie miał do czynienia z handlem niewolnikami.

W tym rejonie świata asasyni starali się odebrać władzę Francuzom, poprzez wyzwalanie kolejnych niewolników.

Assassin's Creed: Rogue Edytuj

Podczas wojny siedmioletniej asasyni wykorzystywali marynarkę francuską by walczyć z Anglikami i templariuszami. Za jej pomocą chcieli odebrać władzę nad koloniami Brytyjczykom, którzy byli marionetkami templariuszy. Ważnym członkiem marynarki był Le Chasseur, który jako agentem asasynów przekazywał im informacje wywiadowcze. Marynarka ta brała udział w bitwie pod Luisburgiem, którą przegrała.

We władaniu marynarki znalazło się kilka fortów i osad, które przeją dla Brytyjczyków Shay Cormac, czym przyczynił się do przegranej Francji w wojnie siedmioletniej.

Assassin's Creed III Edytuj

Bandera marynarki francuskiej 2.png

Inna bandera marynarki francuskiej

Asasyn i kapitan statku AquilaConnor Kenway po raz pierwszy zetknął się z francuskimi okrętami, kiedy miał za zadanie eskortować jeden do wybrzeża Ameryki. Wpadli jednak w pułapkę Anglików, którzy zadali duże zniszczenia Francuzom. Asasyn jednak unieszkodliwił ich statki i przesłuchał kapitana brytyjskiego liniowca, atakującego okręt Francuzów. Wyznał on, że przywiódł ich tutaj patriotaNicholas Biddle.

Później flota Francji brała udział w bitwie w Zatoce Chesapeake, gdzie była dowodzona przez admirała de Grasse. Jej sojusznikiem w starciu był Connor i jego okręt. Ostatecznie Francuzi i Amerykanie odnieśli zwycięstwo nad Anglikami. Później Connor namówił de Grasse, aby jego flota ostrzelała fort George. Admirał na znak asasyna wykonał to zadanie.

Znani członkowie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki