Fandom

Assassin's Creed Wiki

Margot

2795stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Margot – postać, występująca w Assassin's Creed: Unity. Jest właścicielką sierocińca we Franciadzie.

Biografia Edytuj

O jej wcześniejszym życiu wiadomo tylko tyle, że miała męża i syna których porzuciła.

Według miejskiej kroniki Margot zjawiła się któregoś dnia we Franciadzie, szukając domu. Wykupiła ekstrawagancki budynek w centrum miasta i przez kilka lat mieszkała tam samotnie. Któregoś dnia zaczęła przygarniać porzucone dzieci, tworząc w ten sposób nieoficjalny sierociniec. Według notatek pozostawionych przez jej wychowanków była osobą surową, ale przepełnioną dobrocią. Z ich notatek wynika również, że podczas burz miała zwyczaj siadać przy oknie i wypatrywać się w horyzont.

W 1794 roku Margot spotkała asasyna Arna Doriana, który poszukiwał jednego z jej wychowanków – Léona. Margot wyjawiła mu, że ostatnio widziano go przy młynie i poprosiła, by ten nakłonił chłopca do powrotu do domu. Gdy już to zrobił, kobieta ponownie spotkała go i nakłoniła, by jeszcze raz odwiedził Léona. Następnie, gdy obaj badali zdobyte przez nich pateny, Margot niechcący pomogła im rozwiązać ich zagadkę przynosząc źródło światła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki