Fandom

Assassin's Creed Wiki

Ludovico Orsi

2760stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Ludovico Orsi (Orsini) (1455-1488) – był członkiem włoskiej rodziny Orsi i starszym bratem Checco Orsi. Znudzony życiem na wsi, razem z bratem zaczęli zabijać dla pieniędzy.

Biografia Edytuj

Praca dla Cateriny Edytuj

Bracia Orsi zostali zatrudnieni przez Caterinę Sforzę do zamordowania jej własnego męża - Girolamo Riario. Stało się tak, gdyż Caterina była sojuszniczką włoskiego zakonu asasynów, a jej mąż pomagał templariuszom. Riario i tak już zadłużył się u braci Orsi, więc ten biznes im się opłacał. Zasztyletowali Girolamo podczas posiłku.

Bitwa o Forlì Edytuj

W 1488 roku, Ludovico i Checco zostali zatrudnieni przez Rodrigo Borgię do odzyskania Rajskiego Jabłka i mapy z nakreślonymi pozycjami ukrycia stron kodeksu. W tym samym czasie, gdy Caterina oprowadzała asasyna Ezio Auditore da Firenze i Niccolò Machiavelliego po terenach Romanii, wtedy Checco i Ludovico porwali dwójkę dzieci władczyni Forlì: Biankę i Ottaviano.
Gdy Caterina i jej sojusznicy dowiedzieli się o porwaniu dzieci, rozpętała się bitwa. Po przebiciu się do twierdzy Forlì, Caterina i Ezio dowiedzieli się, gdzie znajdują się dzieci. Ottaviano był pilnowany przez Ludovico na szczycie latarni morskiej, a Bianca na mokradłach obstawionych strażnikami. Gdy Ezio wyruszał na ratunek dzieciom, dał Caterinie Jabłko na przechowanie. W czasie gdy Ludovico zginął w walce na szczycie latarni morskiej, Checco zdobył Rajskie Jabłko i zaczął uciekać ze wsi.

Ostatnie słowa Edytuj

  • Ludovico: Caterina postąpiła głupio, przysyłając ciebie.
  • Ezio: A może ty jesteś głupcem umierającym za garść drobniaków? Warto było?
  • Ludovico: Nawet nie wiesz jak bardzo... Maestro dostanie nagrodę, dzięki mnie.
  • Ezio: Muori col tuo orgoglio, per quanto vale... (Więc zgiń przez swoją pychę, jeśli ma dla ciebie taką wartość. To bez znaczenia.) Requiescat in Pace. (Spoczywaj w pokoju.)

Więcej w Fandom

Losowa wiki