Fandom

Assassin's Creed Wiki

Lucio Albertine

2718stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Lucio Albertine – korsykański tłumacz i szyfrant, syn Moniki Albertine.

Biografia Edytuj

Młodość Edytuj

Kiedy templariusze schwytali jego matkę, ta zgodziła się z nimi współpracować przy doszyfrowywaniu dziennika Juana Vedomira pod warunkiem że ci odnajdą jej zaginionego przed kilku laty syna.

25 czerwca 1753 roku na Korsyce, w gospodarstwie przejętym przez rewolucjonistów odnalazł go Haytham Kenway. Lucio wykonywał tam pospolite prace gospodarcze i przez cały czas był pilnowany przez asasyna imieniem Miko. Haytham wykorzystał atak Genueńczyków na gospodarstwo do odwrócenia uwagi i wyprowadzenia Lucia z obozu buntowników. Następnie Haytham dotarł z nim do Włoch by zmylić pościg asasynów, a stamtąd do Troyes we Francji.

Niewola u templariuszy Edytuj

12 sierpnia 1753 roku Haytham postanowił złożyć niezapowiedzianą wizytę Reginaldowi Brichowi w jego rezydencji w Troyes i zobaczyć w jakich warunkach przebywają Monika z Luciem. Okazało się że są oni przetrzymywani w lochu skuci kajdanami i zakneblowani. Wtedy Haytham zażądał by Reginald przysiągł że ich warunki się poprawią a po skończeniu odszyfrowywania dziennika nie zostaną zabici na co Reginald się zgodził.

9 października 1757 roku zostali uwolnieni przez Haythama, Jennifer Scott i Jima Holdena, którzy napadli na rezydencję zabijając templariuszy. Haytham próbował się z nimi pojednać ci jednak odrzucili jego przeprosiny. Kiedy ci już mieli odchodzić templariusz podarował Luciowi miecz jednego z zabitych strażników by ten mógł bronić matki podczas podróży. Lucio jednak w przypływie złości pchnął templariusza szpadą w brzuch nie uszkadzając żadnych ważnych organów.

Śmierć Edytuj

Wraz z matką osiedlili się potem w Troyes gdzie utrzymywali się ze swojej znajomości języków obcych. Lucio nigdy się nie ożenił i nie miał dzieci. Żyli tak do 1788 roku kiedy to zostali zamordowani z rozkazu rodziny angielskich templariuszy – Carrollów. Ich śmierć miała na celu uniemożliwienie Jennifer Scott przejrzenie kłamstw Élise de la Serre, która podała się za córkę Lucia, którego ostatnią wolą miało być by jego córka pojednała się z rodziną Haythama.

Więcej w Fandom

Losowa wiki