Fandom

Assassin's Creed Wiki

Lucia Márquez

2786stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Lucia Márquez (ur. 1689 w Hiszpanii; zm. 1716 w Pinos Isle) – hiszpanka i członkini zakonu templariuszy. Córka Alejandro Ortega de Márqueza.

Biografia Edytuj

Urodziła się w bardzo ubogiej rodzinie. Nigdy nie znała swego ojca.

W 1716 roku została złapana podczas próby kradzieży konia przez wysoko postawionego templariusza. Ten zamiast wsadzić więzienia, zaoferował jej członkostwo w swoim zakonie. Ona bez chwili namysłu zgodziła się.

Toczyła zaciętą walkę ze swoją największą przeciwniczką, mistrzynią asasynów Opíą Apito. Wkrótce do asasynki przybył młody kapitan Edward Kenway. Chciał zdobyć jeden z kluczy templariuszy. Opía i Edward szybko dowiedzieli się, że to Lucia jest jego powierniczką. Znaleźli więc jej kryjówkę na jednej z wysp, która właśnie była obrabowywana przez ludzi Marquez. Po krótkiej walce Edward zabił Lucię, a następnie zabrał jej klucz.

W 2013 roku Abstergo Industries wykorzystało jej sylwetkę do projektu Animi. Stała się ona jednym z awatarów w programie treningowym i znana była pod nazwą Lady Black.

Ostatnie słowa Edytuj

  • Lucia: Nie! Nie mogę umrzeć z ręki Taíno. Mój ojciec zobaczył taki potencjał w tych wyspach. Złoto... przemysł... wolność... wszystko zaprzepaściłaś. Nie masz pojęcia, jak ich używać. Mogły przynieść ci obfitość.
  • Opía: Wierzysz w wolność żyjąc swobodnie? Umrzesz, będąc więźniem obyczajów templariuszy.
  • Edward: Nie kłóćmy się z martwą kobietą.

Edward zabiera Lucii klucz.

  • Edward: A oto moja nagroda.

Ciekawostki Edytuj

  • Ojciec Lucii, bez wiedzy swojej żony i dzieci w Hiszpanii mógł mieć nawet narzeczoną z plemienia Taino i jedno lub więcej dzieci.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki