FANDOM

AC-Syndicate-Town.png

Londyn - stolica Angli  i główna lokacja w Assassin's Creed: Syndicate

Assassin's Creed: Syndicate Edytuj

Opis Edytuj

Londyn to ogromne miasto ogarnięte rewolucją przemysłową, na każdym kroku dostrzec tu można ogromne fabryki, wysokie kominy i stacje kolejowe.Życie w tym mieście leci swoim tempem, można tu spotkać ludzi zajmyjących się swoimi sprawami, drobnych rabusiów oraz ciężko pracujące dzieci. Miasto jest bardzo zróżnicowane, raz musimy przemieszczać się przez otwarte drogi, wąskie uliczki a innym razem przez ogromną tamizę. Londyn jest opanowany przez gangi Crawford Starrick, wszędzie są rozsiani jego ludzie którzy będą nas atakować gdy tylko nadarzy im się na to okazja.

Dzielnice Edytuj

Londyn jest podzielony na 7 dzielnic: Wchitechapel, Lambeth, Southwark, Londyńskie City, Tamize, The Strand i Westminster. Wszystkie dzielnice początkowo są przejęte przez gang nędzników. Dzielnice te możemy wyzwolić wykonując szereg zadń, (np. kradzież ładunku lub uwalnianie dzieci z fabryk) po wykonaniy wszystkich zadań na daną dzielnicę dochodzi do bitwy gangów, po wygraniu takiej bitwy i pokonaniu przywódcy gangu dzielnica zostanie odbita.

Dodatkowa dzielnica Edytuj

W pewnym momęcie gry mamy możliwość przejścia do okresu I wojny światowej, w którym mamy przyjemność grać Lydią Frye, otrzymujemy wtedy możliwość poruszania się po nowym obszaże który nazywa się właśne I wojna światowa. Otrzymujemt też kilka nowych zadań oraz nowy rodzaj znajdziek jakimi są listy z frontu.

Elementy do zbierania Edytuj

W całym londynie jest ukryte mnóstwo przedmiotów do zbierania takich jak:pozytywki, zakłócenia helixa, skrzynki, zasuszone kwiaty, butelki i ilustracje.

Ciekawostki Edytuj

  • Londyn jest o 30% większy niż ParyżAssassin's Creed: Unity
  • Przechadzając się biedniejszymi dzielnicami miasta można zauważyć dzieci grające w piłkę nożną.
  • Wstęp do Pałacu Buckingham bez ryzyka wykrycia otrzymujemy po otrzymaniu przez Jacoba i Evie tytułów szlacheckich nadanych przez królową Wiktorię na końcu gry.
  • Po całym Londynie rozsiane są "Straszliwe morderstwa" będące odpowiednikiem zagadek detektywistycznych z Assassin's Creed: Unity. (Dostępne po aktualizacji)
  • W teatrze Alhambra znajduje się plakat z wizerunkiem i imieniem włoskiego asasyna Ezio Auditore będącego głównym bohaterem Assassin's Creed II, Assassin's Creed: Brotherhood oraz Assassin's Creed: Revelations.
  • W mieście znajdują się dwa gangi: Stokierzy i Nędznicy. Ci pierwsi zostali założeni przez Jacoba Frye natomiast Ci drudzy współpracują z templariuszami.
  • Po pobraniu DLC jako Evie można rozwiązywać zagadki morderstw słynnego Kuby Rozpruwacza z roku 1888 (dwadzieścia lat po zakończeniu akcji gry).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki