Fandom

Assassin's Creed Wiki

Lizystrata

2774strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Lizystratabizantyjska templariuszka działająca na terenie Konstantynopola na początku XVI wieku.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Lizystrata przez większość swojego życia mieszkała w nieprzyzwoitych luksusach w mieście Konstantynopol. Zaraz potem przystąpiła do templariuszy. Ci wykorzystywali jej uwodzicielski urok do zdobywania informacji od wysoko postawionych urzędników.

Atak asasynów Edytuj

W 1511 roku Lizystrata w czasie spotkania z jednym ze swoich kontaktów zauważyła, że jest śledzona przez asasynów Ezio Auditore i jego ucznia. Zabiła więc swój kontakt i za pomocą bomby dymnej uciekła asasynom, zanim zdołali ją złapać.

Śmierć Edytuj

Zaraz potem Lizystrata postanowiła wystąpić na scenie pod pseudonimem. Zlokalizowali ją tam asasyni, a następnie zabili.

W 2012 roku Abstergo Industries wykorzystało jej sylwetkę do projektu Animi. Stała się ona jednym z awatarów w programie treningowym i znana była pod nazwą Tespijka.

Ostatnie słowa Edytuj

  • Lizystrata: Dobrze władasz bronią, asasynie... Ale czynisz to tak beznamiętnie, że niemal mi cię żal. Ci, których pragniesz chronić są nudni, słabi, brak im ogłady. Jakiż mdły stanie się ten świat, jeśli wy... asasyni, dopniecie swego.
  • Ezio: Requiescat in pace. (Spoczywaj w pokoju.)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki