Fandom

Assassin's Creed Wiki

List gończy

2716stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

List gończy – obiekt, występujący w Assassin's Creed II, Assassin's Creed: Brotherhood, Assassin's Creed III i Assassin's Creed III: Liberation.

Assassin's Creed II i Assassin's Creed: Brotherhood Edytuj

Listy gończe są metodą pościgu władz miast włoskich za Eziem. Obwieszcza on, że asasyn poszukiwany jest w danym mieście, a za jego głowę wyznaczona jest nagroda w wysokości 50.000 florenów. Plakat można zerwać, zmniejszając przy tym poziom rozgłosu o 25%.

Assassin's Creed III Edytuj

Listy gończe wieszane są na ulicach miast, by rozpowszechnić podobiznę Connora. Bohater może je zerwać, obniżając o jeden stopień poziom rozgłosu.

Assassin's Creed III: Liberation Edytuj

Listy gończe rozwieszane są na ulicach Nowego Orleanu i Luizjany, by zwrócić uwagę ludzi na Aveline de Grandpré, gdy jest ona w przebraniu niewolnicy. Zerwanie plakatu redukuje jedną ósmą poziomu rozgłosu.

Ciekawostki Edytuj

  • W Assassin's Creed III, podczas misji we współczesności, rozgrywającej się na stadionie w Brazylii, Desmond może zauważyć listy gończe z jego podobizną. Są one większe niż te ze wspomnień jego przodków. Kolejną różnicą jest to, że nie można ich zerwać.

Więcej w Fandom

Losowa wiki