Fandom

Assassin's Creed Wiki

Lina do zjeżdżania

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Lina do zjeżdżania (tzw. „Tyrolka”) – obiekt, występujący w Assassin's Creed: Revelations i Assassin's Creed III.

Assassin's Creed: Revelations Edytuj

Przeznaczenie Edytuj

Linki „Tyrolki” służą do ucieczki asasynom, gdy ci poczują się zmęczeni ucieczką, chcą za wszelką cenę umknąć ścigającym ich, lub po prostu do szybkiego przemieszczania się po Konstantynopolu.

Wygląd Edytuj

Linki zbudowane są z dwóch drewnianych słupów, pomiędzy którymi rozpostarty jest długi sznur nachylony pod niskim kątem w dół, tak, by można było po nim swobodnie zjechać. Na słupach widnieje znak asasynów.

Użycie Edytuj

Po lince można zjeżdżać tylko w dół. Należy w tym celu wysunąć ostrze z hakiem i wskoczyć na linkę, przystawiając hak o początek sznura. Potem trzeba płynnie zjeżdżać w dół, zachowując równowagę. Można przyspieszyć zjazd w dół, odpowiednio nakierunkowując hak i wyginając ciało. Gdy bohater znajdzie się nad przeciwnikiem, może zeskoczyć z linki i go kopnąć.

Występowanie Edytuj

„Tyrolki” znaleźć można tylko w Konstantynopolu, bowiem tylko tamtejsza gildia asasynów używa ostrza z hakiem. Linki znajdują się na dachach w każdej dzielnicy Istambułu; kilka znaleźć można też w Kapadocji i w wieży Galata.

Assassin's Creed III Edytuj

W trzeciej odsłonie serii Assassin's Creed Ratonhnhaké:ton jednorazowo może skorzystać z liny. Znajduje się ona w Forcie Wolcott. By zjechać, Connor używa tomahawka.

Więcej w Fandom

Losowa wiki