Fandom

Assassin's Creed Wiki

Lia de Russo

2793strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Lia de Russo (1476-1503) – agentka templariuszy, przemytniczka cennych artefaktów i osobista pomocniczka Cesare Borgii.

Biografia Edytuj

Służenie Borgiom Edytuj

W latach 1497-1503, Lia pracowała dla Cesare Borgii, dostarczając mu różne artefakty, co zwykle robiła Fiora Cavazza. Raz Fiora poszła za Lią do pewnego sklepu, gdzie poczuła „zapach śmierci”. Nie była więc zaskoczona, widząc ciało właściciela leżące gdzieś w pobliżu. Lia zwykle dostarczała przedmioty bezcenne, za które płacono jej niezwykle duże kwoty.

Śmierć Edytuj

W 1503 roku, Lia otrzymała kontrakt, by zabić pewną sklepikarkę o imieniu Monica, która nie chciała zamknąć swojego sklepu, mimo rozkazu Borgiów. Asasyn Ezio Auditore da Firenze przechodził obok narzeczonego sklepikarki, który akurat wyprawiał jej pogrzeb. Poproszony o pomoc, asasyn zaczął szukać Lii, która znalazł nieopodal łaźni Caracalla. Gdy ta go zauważyła, zaczęła uciekać, lecz ten złapał ją i zabił ukrytym ostrzem.

W 2012 roku Abstergo Industries wykorzystało jej sylwetkę do projektu Animi. Stała się ona jednym z awatarów w programie treningowym i znana była pod nazwą Przemytniczka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki