Fandom

Assassin's Creed Wiki

Lexington

2774strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Lexington
  • Miejsce
Widok na Lexington by DarknessEyes23.png
Informacje polityczne
  • Suwerenny stan:
  • Rządzący:
Informacje historyczne
  • Data założenia:
  • 1642

Lexington – miasto na pograniczu oraz teren łowiecki.

Geografia Edytuj

Lexington leży w centrum pogranicza. Graniczy ono od zachodu z Concord, od północy z Diamond Basin i Wzgórzami Great Piece, a od południa z Szkockimi Równinami.

Krajobraz Edytuj

Miasto Lexington jest otoczone bujnymi lasami, lecz czasem można wyjść tam na polanę. Większość terenu została zmieniona przez człowieka.

Historia Edytuj

Lexington zostało założone w 1642 roku przez kolonizatorów brytyjskich, przez nich zostało rozbudowywane.

W 1755 roku do miasta przybyli templariusze - Charles Lee i Haytham Kenway, którzy poszukiwali tajemniczej kobiety. Indianka od wielu dni napadała na miasto i je pustoszyła. Mężczyznom udało się ją znaleźć w Concord.

W 1775 roku Paul Revere i Connor Kenway przygotowywali bunt przeciw armii brytyjskiej. W nocy z 18 na 19 kwietnia zebrali oni milicję z pogranicza i sprowadzili ją do Lexington. Brytyjczycy jednak mieli przewagę liczebną, więc żołnierze wycofali się do Concord, gdzie pokonali nieprzyjaciela, na których czele stał John Pitcairn.

Fauna Edytuj

W Lexington można znaleźć cztery gatunki zwierząt:

  • Jeleń - zachodnie i wschodnie tereny Lexington
  • Szop - zachodnie tereny Lexington i miasto
  • Lis - wschodnie tereny Lexington
  • Zając - zachodnie tereny Lexington.

Zagospodarowanie przez człowieka Edytuj

Tereny Lexington pokrywa głównie małe miasto, w pobliżu którego można znaleźć pola upraw czy gospodarstwa rolne. W centrum miasta znajduje się sklep i tawerna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki