Fandom

Assassin's Creed Wiki

Levene

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Levene – dyrektorka szkoły dla dziewcząt, Maison Royale.

Biografia Edytuj

Levene zarządzała dziewczęcą szkołą Maison Royale, do której uczęszczała Élise de la Serre. Levene była zmuszona często stosować wobec niej kary cielesne, za co ta ją nienawidziła. Z powodu kiepskiego zachowania dyrektorka pisała listy do ojca dziewczyny, w których zawiadamiała go, że ta może oblać rok. Listy te przechwytywał Frederick Weatherall, który podając się za wysłannika Françoisa przybył „ukarać” Élise.

Dziewczyna od Weatheralla dowiedziała się, że niedoszły morderca jej matki przebywa w Londynie i zapragnęła tam jechać. 23 stycznia 1788 roku, by zdobyć argument do szantażu Élise śledziła Levene pod dom ogrodnika, który miał być jej kochankiem. Dyrektorka dostrzegła jednak dziewczynę i następnego dnia wykradła jej pamiętnik, poznając tym samym intencje dziewczyny. Wezwała ją później do gabinetu i wyjaśniła że ogrodnik jest jej nieślubnym synem, a ona jej nie nienawidzi, tylko próbuje wychować. Tego samego dnia uczennica dostała od niej pozwolenie na wyjazd.

9 kwietnia 1788 roku w jej szkole ponownie zjawiła się Élise, wraz z Weatherallem i Hélène. Levene udzieliła im schronienia i wezwała lekarza do rannego templariusza.

Jej dalsze losy pozostają nieznane.

Więcej w Fandom

Losowa wiki