FANDOM

Lekarstwo – przedmiot, występujący w Assassin's Creed II, Assassin's Creed: Brotherhood, Assassin's Creed: Revelations, Assassin's Creed: Unity i Assassin's Creed: Syndicate.

Opis Edytuj

Wygląd Edytuj

Jest to podłużna szklana fiolka, którą napełniono pewną ilością soli trzeźwiących. Po raz pierwszy pojawia się w Assassin's Creed II i do końca swojego występowania w serii nie zmienia swojej roli.

Wartość i charakterystyka Edytuj

W miastach Italii oferowali ją medycy za 75 florenów. Ezio mógł wtedy nosić ich ze sobą maksymalnie 15 sztuk (jeśli wykupił odpowiednie sakwy u krawców), natomiast domyślna ilość lekarstw, które mógł zabrać, wynosiła pięć. W Konstantynopolu natomiast mógł nosić aż 20 fiolek.

W Assassin's Creed: Unity cena lekarstwa wynosiła 250 , a w Assassin's Creed: Syndicate – 200 £.

Działanie Edytuj

Po zażyciu sole trzeźwiące odnawiają 10 punktów zdrowia. W Assassin's Creed: Unity natomiast odnowie ulegają wszystkie punkty zdrowia.

Ciekawostki Edytuj

  • Powiększenie ilości lekarstw dostępnych w ekwipunku Ezia w Assassin's Creed: Revelations możliwe jest tylko dzięki wykupieniu DLC na platformie Uplay o nazwie „Pakiet dla samotnika” za 20 Ikona Unit.