Fandom

Assassin's Creed Wiki

Le Cour des Miracles

2793strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Le Cour des Miracles
  • Miejsce
Le Cour des Miracles (ACU).png
  • Centrum Le Cour des Miracles
Informacje polityczne
  • Suwerenny stan:
  • Rządzący:
  • Frakcje:

Informacje historyczne
  • Data opuszczenia:
  • Nie został opuszczony
Informacje dodatkowe
  • Ważniejsze zabytki:
  • Cele do zabójstwa:

Le Cour des Miracles (pol. Dziedziniec Cudów) – miejsce występujące w Assassin's Creed: Unity, slamsy Paryża.

Assassin's Creed: Unity Edytuj

Opis Edytuj

Była to jedna z najbiedniejszych dzielnic Paryża. Słynęła z żebraków, którzy udawali okaleczonych i ciężko chorych by zbierać większe daniny. Le Cour des Miracles otacza kamienny mur z drewnianą palisadą, a w rogach znajdowały się cztery zniszczone wieże. Pod Dziedzińcem Cudów rozciąga się sieć katakumb. Większość budynków w tej części miasta jest niska i zrobiona w większości z drewna.

W grze Edytuj

Władcą tej części miasta był Le Roi des Thunes, który zmuszał swoich podwładnych do składania mu danin pieniężnych, a jeśli nie były one wystarczająco duże zmuszał swoich ludzi do amputowania im kończyn.

19 stycznia 1791 roku, w celu zabicia Króla Żebraków, przybył tam Arno Dorian. Odnalazł on Aloysa la Touche'a, zbierającego od żebraków daniny. Za radą markiza de Sade śledził on go aż do szpitala i tam wydobył od niego informacje o miejscu pobytu Króla Żebraków. Następnie asasyn przedostał się do katakumb i tam zlikwidował swój cel. Jeszcze przed śmiercią poprzednika markiz de Sade ogłosił się nowym Królem Żebraków.

Do Le Cour des Miracles sprowadza Arna również jedna z zagadek Nostradamusa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki