Fandom

Assassin's Creed Wiki

Le Chasseur

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Le Chasseur – szpieg asasynów, działający na terenie Atlantyku, Nowego Jorku i Doliny rzeki.

Biografia Edytuj

Poszukiwanie artefaktów Edytuj

W 1752 roku Le Chasseur dowiedział się, że templariusz Lawrence Waszyngton posiada artefakt Pierwszej Cywilizacji – Manuskrypt. Zaraz potem odwiedzili go asasyni Shay Cormac, Liam O'Brien i kawaler. Le Chasseur wyjawił im wtedy tę informację.

Dwa lata później Le Chasseura znowu odwiedził asasyn kawaler, którego okręt – Sokół, został uszkodzony w starciu z brytyjskimi okrętami. Zaraz potem dołączył do nich również Shay. Le Chasseur powiedział mu wtedy, że templariusz Samuel Smith, który posiada jeden z dwóch artefaktów, które chcą zdobyć asasyni, powrócił do Ameryki. Oprócz tego Le Chasseur wręczył Shayowi szczegółową instrukcję kartaczownicy Puckle'a, dzięki czemu mogła ona zostać zamontowana na jego statku Morrigan.

Śmierć Edytuj

W 1756 roku Le Chasseur został dowódcą francuskiego fortu La Croix w Dolinie rzeki. Niedługo potem fort został zaatakowany przez okręt Shaya, który w tym czasie zdradził asasynów i przeszedł na stronę templariuszy. Shay zniszczył wieże fortu, wybił jego załogę i znalazł Le Chasseura w sali narad. Tam doszło do pojedynku między nimi, który ostatecznie zakończył się śmiercią szpiega asasynów.
Okoliczności 2 (wspomnienie) (ACRG) (by Kubar906).png

Śmierć Le Chasseura

Ostatnie słowa Edytuj

  • Le Chasseur: Zawsze byłeś dobry w swoim fachu, Shay.
  • Shay: Ty również. Powiedz mi, czego szukałeś tak daleko w głębi lądu.
  • Le Chasseur: Specjalna broń... Trujące gazy, których można będzie użyć przeciwko władzom kolonii. Ja jestem tylko posłańcem wiozącym przesyłkę.

Le Chasseur umiera.

  • Shay: A zatem niech twoja ostatnia podróż zakończy się szybko.

Więcej w Fandom

Losowa wiki