Fandom

Assassin's Creed Wiki

Las Troya

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Las Troya
  • Miejsce
Las Troya (AC3) (by Kubar906).png
  • Zachodnia część lasu Troya
Informacje polityczne
  • Suwerenny stan:

Informacje dodatkowe
  • Skrzynie (ikonka) (AC4BF).pngSkrzynie:
  • 2

Las Troya – lokacja w Assassin's Creed III. Południowa część pogranicza otoczona rzekami i teren łowiecki.

Assassin's Creed III Edytuj

Geografia Edytuj

Las Troya znajduje się w południowej części pogranicza. Graniczy od zachodu z Monmouth i Packanack, od północy z doliną Forge i Concord, a od wschodu ze Szkockimi Równinami. Południową granicę lasu Troya stanowi Ocean Atlantycki.

Opis, fauna i populacja Edytuj

Las Troya jest obszarem dość zróżnicowanym. Zachodnią jego część stanowi las ze wzniesieniami skalnymi i małymi kotlinami. Znajduje się tu źródło rzeki wyznaczającej granicę z Monmouth, do którego przychodzą łosie, by zaspokoić pragnienie. Nieco dalej na północ jest wyżyna, na której grasują wilki. Nieopodal, kilkadziesiąt kroków na wschód, postawiono szopę, w której znajduje się skrzynia zawierająca schemat angielskiego pistoletu skałkowego. Na północ od szopy dziewięciu żołnierzy armii brytyjskiej, a potem Kontynentalnej rozbili obóz, w którym pilnują jeszcze jednej skrzyni. Po otwarciu jej Ratonhnhaké:ton otrzymuje schemat włoskiego pistoletu skałkowego. Oba skarby zawierają także po 750 £ w gotówce.

Na północnej granicy lasu Troya (z Concord) znajduje się wieś, posiadająca tartak, młyn i pola. Pasą się tu także zające. Wschodnią granicę (ze Szkockimi Równinami), podobnie jak inne, wyznacza rzeka. Wybudowano na niej kryty most. Obok rzeki pasą się jelenie.

Historia Edytuj

W lesie Troya Ratonhnhaké:ton znalazł kowala dla Domostwa DavenportaDavida Walstona. Uratował go z rąk czerwonych kubraków, którzy złapali go i chcieli ukarać za dezercję.

Elementy do zbierania Edytuj

Będąc w lesie Troya, Ratonhnhaké:ton może zebrać:

Więcej w Fandom

Losowa wiki